Wat een gestoei om de juiste instellingen te vinden voor een kpnplanet emailaccount op de htc cha cha.En dan vooral voor de uitgaande serverSMTP. Oplossing: Let op aanmelden vereist NIET aanvinken, SMTP server mail.kpnplanet.nl, beveiligingstype: geen. Serverpoort 25
Laat je niet in de war maken door de vpn instellingen. OOOOOH had ik mijn IPHONE nog maar. wat een interface eb gebruikers gemak!!!!!!
Bewerkt (2 oktober 2011 16:11)
Wat een gestoei om de juiste instellingen te vinden voor een kpnplanet emailaccount op de htc cha cha.En dan vooral voor de uitgaande serverSMTP. Oplossing: Let op aanmelden vereist NIET aanvinken, SMTP server mail.kpnplanet.nl, beveiligingstype: geen. Serverpoort 25 Laat je niet in de war maken door de vpn instellingen. OOOOOH had ik mijn IPHONE nog maar. wat een interface eb gebruikers gemak!!!!!!
Wat een gestoei om de juiste instellingen te vinden voor een kpnplanet emailaccount op de htc cha cha.En dan vooral voor de uitgaande serverSMTP.
Oplossing: Let op aanmelden vereist NIET aanvinken, SMTP server mail.kpnplanet.nl, beveiligingstype: geen. Serverpoort 25
Laat je niet in de war maken door de vpn instellingen.
OOOOOH had ik mijn IPHONE nog maar. wat een interface eb gebruikers gemak!!!!!!