Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

liesvn

liesvn

• Lid sinds 11 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 18:04

ik heb sinds een aantal dagen de htc chacha, bevalt prima. ik heb echter een vraagje;
kan ik de notificaties van facebook uitzetten zodat ik niet telkens een bericht binnen krijg?
hiermee doel ik voornamelijk op facebook chat. ik heb namelijk facebook en daarbij een extra facebook chat app.
ik krijg echter een notificatie van mijn facebook én mijn facebook chat app als ik een chatbericht binnen krijg, heel vervelend.
een beetje onduidelijk misschien dit, maar ik hoop dat iemand me kan helpen!

Bewerkt (11 oktober 2011 18:04)
G.I.R.L

G.I.R.L

• Lid sinds 15 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 november 2011
  • 16:41

Hoi lies,
ik heb ook een htc cha cha.
Volgens mij kun het beste gewoon de notificaties van de berichten uitschakelen in de facebook-app zelf. Als je hem update zie je een lijstje waar je meldingen van krijgt. Dan krijg je ze dus alleen nog maar de FB Chat app.
Krijg jij wel notificatie van reacties die vrienden bv op een foto of status plaatsen???
Ik niet en dat is best wel vervelend, het is tenslotte een FB-phone en ik vind dat je op zijn minst toch notificaties moet ontvangen als iemand op je status of foto reageert….

Bewerkt (15 november 2011 16:41)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.