Ik heb sinds een week een chacha en ben er erg blij mee. Ik had allen 3 vraagjes.
Vraag 1; waarschijnlijk heel simpel, maar niet te vinden voor mij; spellingcontrole voor mail en sms. Waar kan ik deze aanzetten?
Vraag 2: als ik een foto van facebook wil opslaan van iemand anders op mijn eigen telefooon of van bijvoorbeeld interenet. Hoe doe ik dit?
Vraag 3: hoe bespaar ik zo veel mogelijk energie met mijn toetsel?
Alvast bedankt!
Groet,
Elisabeth
Bewerkt (19 oktober 2011 13:20)
Hallo, Ik heb sinds een week een chacha en ben er erg blij mee. Ik had allen 3 vraagjes. Vraag 1; waarschijnlijk heel simpel, maar niet te vinden voor mij; spellingcontrole voor mail en sms. Waar kan ik deze aanzetten? Vraag 2: als ik een foto van facebook wil opslaan van iemand anders op mijn eigen telefooon of van bijvoorbeeld interenet. Hoe doe ik dit? Vraag 3: hoe bespaar ik zo veel mogelijk energie met mijn toetsel? Alvast bedankt! Groet, Elisabeth
Hallo, Hoe zet ik mijn spellingscontrole aan bij mails en berichten?
Alvast bedankt,
Elisabeth
Bewerkt (24 oktober 2011 15:43)
Hallo, [FONT=Arial][COLOR=#000000]Hoe zet ik mijn spellingscontrole aan bij mails en berichten?[/COLOR][/FONT] [FONT=Arial][COLOR=#000000]Alvast bedankt, Elisabeth[/COLOR][/FONT]
Hallo,
Ik heb sinds een week een chacha en ben er erg blij mee. Ik had allen 3 vraagjes.
Vraag 1; waarschijnlijk heel simpel, maar niet te vinden voor mij; spellingcontrole voor mail en sms. Waar kan ik deze aanzetten?
Vraag 2: als ik een foto van facebook wil opslaan van iemand anders op mijn eigen telefooon of van bijvoorbeeld interenet. Hoe doe ik dit?
Vraag 3: hoe bespaar ik zo veel mogelijk energie met mijn toetsel?
Alvast bedankt!
Groet,
Elisabeth