Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

zarathoustra

zarathoustra

• Lid sinds 28 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2011
  • 22:36

Beste,

Ik heb net een HTC chacha gekocht. Nu ben ik bezig alles te configureren.
Mijn agenda had ik al via pc (outlook) gesync. naar mijn HTC maar dit zou veel werk in beslag nemen om dit telkens te doen. Dus had ik een idee. De situatie zit als volgt: ik gebruik een hotmail-adres met bijbehorende agenda. Deze heb ik via “outlook connector” gekoppeld aan mijn outlook. Dit werkt allemaal prima!
Nu zou ik graag:
1.wanneer ik een afspraak in mijn outlook zet (dus automatisch aanpas aan Hotmail agenda) dit ook over internet naar mijn HTC toestel gezonden wordt.
2. wanneer ik een afspraak maak of wijzig op mijn HTC dit ook gewijzigd wordt op mijn Hotmail agenda en dus ook gewijzigd in m'n outlook staat.
Dus ik denk dat een synchronisatie tussen Hotmail en mijn HTC volstaat om alles automatisch te zien in mijn outlook.

Ik heb al wat rondgelezen en de meeste raden mij aan gmail en bijbehorende agenda te nemen. Maar nu vroeg ik mij af of er geen manier is om de situatie als hierboven beschreven uit te voeren en dus de link tussen Hotmail en HTC te maken.

Alvast bedankt.

Bewerkt (28 oktober 2011 22:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.