Ik heb het volgende probleem: Het synchroniseren van Contactpersonen, agenda en mail op de HTC ChaCha gaat goed. Alleen wanneer ik een mail vanaf de ChaCha verstuur wordt deze pas veel later afgeleverd bij de ontvanger. Er zit een tijd van 2 dagen tussen. Het lijkt wel of het apparaat de mail pas in de nacht verzend. Kan het zijn dat dat ergens ingesteld bij de ChaCha?
Bewerkt (17 november 2011 11:24)
Ik heb het volgende probleem: Het synchroniseren van Contactpersonen, agenda en mail op de HTC ChaCha gaat goed. Alleen wanneer ik een mail vanaf de ChaCha verstuur wordt deze pas veel later afgeleverd bij de ontvanger. Er zit een tijd van 2 dagen tussen. Het lijkt wel of het apparaat de mail pas in de nacht verzend. Kan het zijn dat dat ergens ingesteld bij de ChaCha?
Ik heb het volgende probleem:
Het synchroniseren van Contactpersonen, agenda en mail op de HTC ChaCha gaat goed. Alleen wanneer ik een mail vanaf de ChaCha verstuur wordt deze pas veel later afgeleverd bij de ontvanger. Er zit een tijd van 2 dagen tussen. Het lijkt wel of het apparaat de mail pas in de nacht verzend. Kan het zijn dat dat ergens ingesteld bij de ChaCha?