Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

timvl1987

timvl1987

• Lid sinds 18 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 21:44

Hoi allemaal

heb sinds kort de HTC Chacha en ben er zeer tevreden over tot nu toe. Kreeg vanavond ineens in de bovenbalk de melding dat er een systeemupdate beschikbaar is en dat ik die kan downloaden? Wat is dit? Durf het niet zomaar te downloaden. En heb bij instellingen – info telefoon deze meldingen al uitgeschakeld, alleen die melding in de bovenbalk die ik had ontvangen blijft staan. Hoe krijg ik deze weg?

mvg,

Tim

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 21:50

Waarom zou je dit niet durven te installeren die update kan alleen van htc komen, Er kan niks onveiligs aan zijn hoe kom je er op dat je het niet durft ?.

Een update is gewoon een verbetering voor je toestel.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 januari 2012
  • 21:53

ik vind het niet zo gek dat iemand een update niet aandurft. Op de normale computer moet je tenslotte ook niet op elke ‘update’, ‘klik hier’, of ‘download dit’ knop klikken.

Maar ik ben het wel eens met Carlos dat dit zeer waarschijnlijk een systeemupdate van HTC is (met verbeteringen) die je gewoon kunt installeren. Waarom hij wel een melding geeft ondanks je dit hebt uitgezet weet ik niet.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.