Ik heb onlangs een HTC CHA CHA gekocht, en ben er erg tevreden over. Maar ik had graag willen weten hoe ik (dagelijks bijvoorbeeld) mijn reeds geopende(gebruikte ) applicaties kan afsluiten. Bij de handleiding van de gsm vind ik hier niks over terug… Of dien ik dat niet te doen? Mijn vorige was een IPHONE, en daar moest ik onderaan twee keren kort drukken op de midden van het toestel en dan zag ik de openstaande applicaties, dan nog blijven drukken op één ervan en zo kon ik één per één afsluiten. Kan zoiets ook bij mijn HTC CHA CHA ? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is…. :cry:
Bewerkt (24 april 2013 14:27)
[INDENT]Ik heb onlangs een HTC CHA CHA gekocht, en ben er erg tevreden over. Maar ik had graag willen weten hoe ik (dagelijks bijvoorbeeld) mijn reeds geopende(gebruikte ) applicaties kan afsluiten. Bij de handleiding van de gsm vind ik hier niks over terug... Of dien ik dat niet te doen? Mijn vorige was een IPHONE, en daar moest ik onderaan twee keren kort drukken op de midden van het toestel en dan zag ik de openstaande applicaties, dan nog blijven drukken op één ervan en zo kon ik één per één afsluiten. Kan zoiets ook bij mijn HTC CHA CHA ? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.... :cry: [/INDENT]
Ik heb onlangs een HTC CHA CHA gekocht, en ben er erg tevreden over.
Maar ik had graag willen weten hoe ik (dagelijks bijvoorbeeld) mijn reeds geopende(gebruikte )
applicaties kan afsluiten. Bij de handleiding van de gsm vind ik hier niks over terug…
Of dien ik dat niet te doen?
Mijn vorige was een IPHONE, en daar moest ik onderaan twee keren kort drukken op de midden van het toestel en dan zag ik de openstaande applicaties, dan nog blijven drukken op één ervan en zo kon ik één per één afsluiten. Kan zoiets ook bij mijn HTC CHA CHA ?
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is….
:cry: