Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

brabogirl

brabogirl

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 23:03

ik heb een HTC CHACHA en sinds kort gaat ineens de speaker aan als ik gebeld wordt of zelf bel.
ik heb al overal gekeken,maar krijg het er niet af. heb ook het vinkje aan/uit gedaan bij de telefoon kantelen,maar ook dat baat niet helaas

hopelijk kan iemand me helpen,want ik vind het erg irritant

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
Mr_Chris

Mr_Chris

• Lid sinds 21 juli 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 20:57

probeer dit , dit heeft mij geholpen ik heb het zelf niet bedachtmaar dit oplossing komt door de HTC service , ik heb ze email gestuurd over dit probleem en dit is de oplossing .

Een andere mogelijke oorzaak is derde partij applicaties. Start het toestel op in de veilige modus om derde partij applicaties uit te sluiten. Deze kunnen dan namelijk niet opgestart worden. U doet dit als volgt:
• Zorg ervoor dat snel opstarten uitgeschakeld is. (Instellingen -> Energie -> Snel opstarten)
• Schakel het toestel uit.
• Zet het toestel weer normaal aan.
• Zodra het licht aan gaat, drukt u op de volume omlaag toets.
• Houdt deze knop ingedrukt totdat het thuisscherm verschijnt.
Als dit het probleem oplost, zal het door derde partij applicaties worden veroorzaakt en kunt u het beste de applicaties gaan verwijderen.

U kunt de veilige modus weer uitschakelen door een soft reset uit te voeren. Dit wordt gedaan door de batterij te verwijderen voor minimaal een minuut.

Om algemene problemen met de software uit te sluiten kunt u een harde reset uitvoeren. Dit is hetzelfde als het terugzetten naar fabrieksinstellingen en wist alle gegevens en instellingen van uw toestel. U kunt een back up maken van uw contacten door deze te exporteren naar SD kaart of gebruik te maken van HTC sync. Verder kunt u op de android market zoeken naar een applicatie om uw SMS berichten op te slaan. De contacten die u heeft opgeslagen als google contact zullen veilig staan. U kunt een back up maken van Instellingen door naar Instellingen te gaan -> Privacy -> Vink Back up aan. Haal voor het uitvoeren van een harde reset ook even de SD kaart en SIM kaart eruit.

Een harde reset voert u als volgt uit:

Via de software:

Ga naar Instellingen -> SD en Telefoon geheugen (opslagruimte)-> Terugzetten op fabrieksinstellingen.

Via de knoppen:

•Schakel het toestel volledig uit en verwijder de SIM en SD kaart.
•Druk op de Volume omlaag knop en houd deze ingedrukt.
•Met de volume knop ingedrukt, zet u het toestel aan door kort op de aan/uit toets te drukken.
•Zodra het witte scherm met 3 android figuurtjes tevoorschijn komt, kunt u de volume knop los laten.
•U gebruikt de volume knop om te navigeren naar “Clear Storage/Factory Reset” en u drukt vervolgens op de aan/uit toets om dit te activeren.
•Hierna verandert het scherm en drukt u op de volume omhoog knop om de bevestigen dat u deze reset wilt uitvoeren.
•Hierna herstart de telefoon. Laat de telefoon eerst opstarten en laat zoveel mogelijk alles leeg. Zet er dus geen applicaties op en dergelijke.
Probeer nu uit of het probleem is opgelost.

Als al deze stappen niet tot een oplossing leiden, zal een reparatie nodig zijn. Zie de bijlage voor verdere instructies.

U kunt mij laten weten als ik u succesvol heb geholpen door de onderstaande link te volgen waar u het ticket kunt sluiten. Bij het sluiten van het ticket word u uitgenodigd om uw feedback achter te laten over de service die u vandaag van mij heeft ontvangen.

Bewerkt (24 april 2013 15:16)
Mr_Chris

Mr_Chris

• Lid sinds 21 juli 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 21:23

Ik weet ook wat de oorzaak is dat de luidspreker vanzelf aangaat , het komt door deze app soundhound , ik heb net mijn telefoon op wifi aangezet en hij heeft gelijk aangegeven dat er apps moeten bijgewerkt worden , ik heb ze allemaal bijgewerkt totdat er een update kwam voor soundhound app , alles werkte perfect totdat ik deze app heb bijgewerkt , nadat het bijgewerkt was probeerde ik iemand te bellen en mijn luidspreker kwam weer tevoorschijn . Dus de oplossing Die K.U.T app niet downloaden en bijwerken .GR

Mr_Chris

Mr_Chris

• Lid sinds 21 juli 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 21:53

En niet alleen soundhound app , spraak opname programma ook omdat ze allemaal toegang hebben tot jou geluid instellingen , het beste is automatisch bijwerken van APPS uitzetten en zelf handmatig doen als je vindt dat je een app nodig hebt en wilt bijwerken , want het is de 3 keer dat ik het probleem moest oplossen door de APP bijgewerkt werden , daar word ik echt gek van .

bjorn_van_der_sluis

bjorn_van_der_sluis

• Lid sinds 16 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2014
  • 19:06

Bij mij was het alleen de spraakopname app soundhound ( gebruik ik veel ) had er niets mee te maken het kan ook liggen aan de nieuwe update zelf heb ik de htc desire 601

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.