Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Inez

Inez

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 18:06

Hallo

Ik heb sinds gister een HTC chacha van een vriendin overgenomen.
Maar de whatsapp is verouderd, dus ik moet een nieuwe downloaden.
maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe en waar dit moet.
Ook weet ik niet hoe ik de oude whatsapp moet verwijderen.

En is het aan te raden de mobiel eerst op de fabrieksstand terug te zetten? Want die vriendin heeft natuurlijk al haar gegeven in de telefoon enzoo.

Dudeee, ik heb echt geen verstand van dit soort dingen, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

x

Bewerkt (24 april 2013 15:42)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 18:13

Dat kan toch gewoon via de market? Play store bedoel ik natuurlijk

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whatsapp&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS53aGF0c2FwcCJd

Inez

Inez

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 19:01

Tjaaa, maar dan herkent hij mijn acount (?) ofzo niet? Het is natuurlijk eerst de mobiel van iemand anders geweest, misschien heeft het daar iets mee te maken?
Ik heb echt zo ongelovelijk géén verstand van dit soort dingen, erger me dood dat het niet lukt

Bewerkt (15 oktober 2012 19:01)
Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 19:09

Je moet dan denk ik eerst de telefoon “schoonmaken” een fabrieksreset dan kan je alles instellen met je eigen accounts.
Je moet namelijk wel op je eigen (g)mail account alles opnieuw instellen en installeren.

Bewerkt (15 oktober 2012 19:09)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 15 oktober 2012
  • 19:13

Als je opnieuw wilt beginnen op een eigen account, dan kun je inderdaad makkelijker terug naar fabrieksinstellingen (factory reset),
daarna een nieuw account maken op deze telefoon, en dan kun je gewoon vanaf nul beginnen.
Eventueel kun je vóór je een account aanmaakt op deze telefoon eerst de opslag wissen, dan zou 'ie echt schoon moeten zijn.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Inez

Inez

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 19:22

Jaaa inderdaad,

Hoe kan ik hem terugzetten in de fabrieksstand dan?

Raffie

Raffie

• Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2012
  • 19:28

Ik denk…

• instellingen
  • opslagruimte?
  • terugzetten op fabrieksinstellingen

Die opslagruimte weet in niet zeker maar dat is bij mijn HTC One X zo en HTC is wel redelijk gelijk.

EDIT: Heb iets gevonden.

Zet de fabrieksinstellingen terug om de oorspronkelijke staat van de HTC ChaCha te herstellen zoals deze was voor u hem voor het eerst inschakelde.
Als u uw HTC ChaCha weggeeft of de HTC ChaCha heeft een probleem dat u niet kunt oplossen, kunt u de fabrieksinstellingen terugzetten (ook wel harde reset genoemd). Het terugzetten van de fabrieksinstellingen is niet iets dat u zomaar even moet doen. Al uw gegevens en aangepaste instellingen worden definitief verwijderd, evenals alle toepassingen die u hebt gedownload en geïnstalleerd. Maak een back-up van alle gegevens en bestanden die u wilt bewaren voordat u de fabrieksinstellingen terugzet.

Via instellingen de fabrieksgegevens herstellen De handigste manier om de fabrieksinstellingen terug te zetten is via de instellingen.

• Druk in het beginscherm op, en tik vervolgens op Instellingen.
  • Tik op SD-kaart en telefoongeheugen > Terugzetten op fabrieksinstellingen.
  • Tik op Telefoon resetten en vervolgens op Alles wissen.

Fabrieksgegevens herstellen met de hardware-knoppen Als u de HTC ChaCha niet kunt inschakelen of u kunt niet bij de instellingen komen, kunt u de fabrieksinstellingen nog altijd terugzetten met de hardware-knoppen op de HTC ChaCha.

• Verwijder de batterij, wacht een paar seconden en plaats de batterij terug.
  • Houd de knop Volume omlaag ingedrukt en druk even de AAN/UIT-knop in.
  • Wacht tot het scherm met de 3 Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toets Volume omlaag los.
  • Druk op Volume omlaag om FABRIEKSINSTELLINGEN HERSTELLEN te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.