Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jacco_vdP

Jacco_vdP

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 15:06

Ik heb inmiddels contact opgenomen met HTC. Mij is gevraagd of het probleem ook optreed wanneer ik een WEP beveiliging gebruik ipv WPA2. Ik ga dit niet testen aangezien dat veel te veel gedoe is, er zijn hier namelijk nog meer apparaten draadloos aangesloten, maar misschien kunnen jullie even zeggen op welke manier jullie draadloze netwerk is beveiligd?

Bewerkt (5 januari 2011 15:06)
Wiplash

Wiplash

• Lid sinds 23 december 2009
  • Berichten 222
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 15:45

Ik heb WPA2 Personal met TKIP/AES encryption.

Bewerkt (5 januari 2011 15:45)
Jacco_vdP

Jacco_vdP

• Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 17:24

Ik heb contact opgenomen met HTC. Het blijkt met een WEP beveiliging wel te werken. Ze gaan werken aan een oplossing voor het probleem met WPA2. HTC zei dat wanneer er meer mensen met het probleem kampen ze contact moeten opnemen met HTC hierover zodat ze het een hogere prioriteit geven.

Bewerkt (13 januari 2011 17:24)
misterw

misterw

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 17:40

Ik heb hier een lan monitor progje op mijn laptop draaien en toen zag ik ineens dat mijn Desire gewoon offline is na een tijdje inactiviteit. Nu heb ik ook al meerdere problemen gehad met mijn telefoon aan het draadloze netwerk te krijgen. Ik kon steeds niet verbinden met het netwerk met inderdaad een WPA2 beveiliging. Toen ik de WPA naar WEP zette werkte het wel. Later las ik dat het een known issue is bij HTC. Als workaround kon je de channel verlagen, dat werkte ook voor mij. Eerst draaide mijn wireless op channel 11, nu ik hem verlaagd naar 6 en werkt het wel gewoon.

Wellicht heeft het met elkaar te maken? je zou eens kunnen proberen om de channel van je wireless netwerk te verlagen, Dit heeft verder niet veel gevolgen voor alle apparaten die je eraan hebt behalve dat ze even moeten reconnecten.

Bewerkt (13 januari 2011 17:40)
Jacco_vdP

Jacco_vdP

• Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 22:55

Behalve dat de kwaliteit van wi-fi dan omlaag gaat en dat is hier al een probleem met de laptop. Die heeft nogal een zwakke ontvanger. Dus dat lijkt me geen ideale oplossing voor mij.

Bewerkt (13 januari 2011 22:55)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.