Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb zelf een Desire maar vrienden van mij hebben de DHD en Galaxy S. Heb ze allebei in handen gehad en ik zou sowieso voor de DHD gaan. Ben sowieso geen Samsung fan.
Vind de DHD veel robuuster. En de hele Sense interface vind ik veel makkelijker werken.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Aangezien de performaces en de uiterlijk+goed merk zou ik voor de DHD gaan! Is overigens ook nog eens goedkoper
Ik zou voor de desire hd gaan.
Echt een fijn toestelletje.
Ik heb er zelfs mijn iphone voor verkocht….dus..
patty;74980
Ik zou voor de desire hd gaan.
Echt een fijn toestelletje.
Ik heb er zelfs mijn iphone voor verkocht….dus..
Thanks voor alle reacties. Was eigenlijk vragen naar de bekende weg…
Ik ben namelijk ook zeer tevreden over HTC, dus zal de DHD wel worden!
Je vraagt in het HTC gedeelte welke telefoon je moet nemen.
Erg objectieve antwoorden hoef je dan niet te verwachten lijkt mij.
heeeel objectief
t'is de best hevoor mij toch in elk geval, zeer tevreden van de DHD.
en de mensen die tevreden zijn van hun SGS gun ik dat ook
Als je de verkoopcijfers van de SGS ziet is dat niet mis, maar persoonlijk vind ik de ‘personal touch’ van Samsung iets te sterk aanwezig. Ook vind ik de telefoon nét iets te goedkoop aanvoelen. Verschil tussen de plastic SGS en alu DHD is hierin nogal groot.
Kwa looks is het puur persoonlijk. Hoewel ze allebei een 1GHz CPU hebben heeft de DHD een betere GPU.
Dit moet je ook in je achterhoofd bewaren.
Mijn oordeel? DHD!
Mijn mening??
Koop lekker een Galaxy S, echt een wereld toestel vooral met het uitvoeren van de root en lagfix draait die als een zonnetje. Hij scoort ver boven de Iphone overal op internet en dat heb ik de HTC D HD nog niet zien doen….
Dus ik zou de Galaxy S nemen!!
Verzonden vanaf mijn Galaxy S via Tapatalk
Wie o wie kan mij helpen bij een beslissing nemen?
Ik heb nu een HTC Legend, en ben daarom zeer te spreken over HTC.
MAAR, op dit moment wil ik een nieuwe tel aanschaffen. Ik ben aan het twijfelen tussen de Desire HD en de Galaxy S. Wat zou de beste keus zijn?
Ik zie namelijk weinig verschillen in de specs…