Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dummie

dummie

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 10:29

Hallo,

Ik heb sindskort (2,5 wk) een HTC Desire HD. Over het algemeen ben ik er toch erg tevreden over. Ik had al gelezen dat je, bij regelmatig gebruik, elke dag moet opladen. Dat vind ik op zich niet erg. Maar ik heb gemerkt dat ik tijdens het opladen van m'n telefoon (met bijbehorende thuisoplader) mijn telefoon eigenlijk niet kan gebruiken. Scherm aan/uitzetten doet het nog wel, maar ontgrendelen door de scherm naar beneden te verschuiven lukt al bijna niet. En als het lukt, dan krijg je de applicaties zoals agenda (die gebruik ik namelijk erg veel) niet aan de gang.
Hoort dit zo en hebben meerdere gebruikers hier last van? Of moet ik dit melden bij HTC?

Bewerkt (1 februari 2011 10:29)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 11:02

Lijkt mij niet normaal te zijn, in de auto ligt een foon ook meestal aan de lader.
Vooral als je navigatie ofzo gebruikt.

Met mijn desireZ heb ik er in ieder geval geen last van.

Bewerkt (1 februari 2011 11:02)
eharpal

eharpal

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 11:24

Zou het melden bij HTC. Telefoon moet gewoon te gebruiken zijn als hij aan de lader ligt.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (1 februari 2011 11:24)
Veerr

Veerr

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 11:37

Ik zou het melden bij HTC. Als ik de lader op de computer aansluit en selecteer ‘Alleen opladen’ kan ik gewoon alles gebruiken, ook geen last van lag o.i.d. Ik heb de Desire HD pas kort, en heb nog niet echt gebruikt als mijn telefoon aan de ‘gewone’ lader zit. Alleen gebruikt om mijn wekkers te zetten en dat werkte gewoon prima.

Bewerkt (1 februari 2011 11:37)
stw.r

stw.r

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 13:40

het toestel zou gewoon moeten werken, belletje naar htc geeft je misschien wat meer info.

Bewerkt (1 februari 2011 13:40)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 1 februari 2011
  • 14:54

Die adviseren je gelijk een fabrieksreset te doen. Ik ken ze ondertussen een beetje.
Al geprobeerd de telefoon gewoon een keertje uit te zetten en weer aan? Wil ook weleens helpen om wat kleine dingetjes goed te zetten.

Bewerkt (1 februari 2011 14:54)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 18:40

Geen last van hier

Bewerkt (2 februari 2011 18:40)
pietjep

pietjep

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 02:32

Liijkt me inderdaad ook niet normaal. Fabrieksinstellingen terugzetten lijkt me inderdaad de eerste oplossing.
Heb je verder nog iets gedaan qua root of Custom Rom?

Bewerkt (4 februari 2011 02:32)
Voxxie

Voxxie

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 08:25

dummie;93836
Hallo,

Ik heb sindskort (2,5 wk) een HTC Desire HD. Over het algemeen ben ik er toch erg tevreden over. Ik had al gelezen dat je, bij regelmatig gebruik, elke dag moet opladen. Dat vind ik op zich niet erg. Maar ik heb gemerkt dat ik tijdens het opladen van m'n telefoon (met bijbehorende thuisoplader) mijn telefoon eigenlijk niet kan gebruiken. Scherm aan/uitzetten doet het nog wel, maar ontgrendelen door de scherm naar beneden te verschuiven lukt al bijna niet. En als het lukt, dan krijg je de applicaties zoals agenda (die gebruik ik namelijk erg veel) niet aan de gang.
Hoort dit zo en hebben meerdere gebruikers hier last van? Of moet ik dit melden bij HTC?

Gebruik je toevallig een oplader die niet bij de telefoon zat ?
Ik heb dit probleem ook gehad met de oplader die ik bij mijn cradle kreeg. Daarna heb ik de orginele lader aangesloten op de cradle en het probleem was opgelost.

Bewerkt (9 februari 2011 08:25)
Memphius

Memphius

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 02:45

Veel voorkomend probleem bij niet originele laders. Ik denk persoonlijk dat het door een spanningsverschil komt. Een geïmporteerde lader uit china leerde mij dat de telefoon onbruikbaar werd tijdens het laden. Pas als ik hem drie keer had ‘scherm on-off-on’ deed ie het even normaal en daarna bleef het scherm hangen.

Dus offff je hebt een defecte originele lader, offff een onofficiele lader..

Bewerkt (10 februari 2011 02:45)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.