Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Al meer info roelblink? Waar heb je m besteld ?
ff laatste posting van roelblink lezen. Roel heeft zelfde ervaring als ik.
Waarschijnlijk hiergekocht.
Hallo, mijn oog viel op deze accu: Discount 1800mah Andida Battery for HTC Desire HD - US$9.99 - OBOstore.com
de reviews onderaan zijn goed.
Hoe zit dit met garantie? ik hoorde van iemand dat dan je garantie verloopt omdat er een andere batterij in gezeten heeft, maar die 1800MaH batterij is even groot als de originele dus dan kunnen ze dat toch niet zien bij HTC?
Korte accuduur wordt veroorzaakt door een bug. Voer het volgende uit:
Connect HTC Desire HD to your pc with USB cable. Enable USB debugging mode. Go to Menu / Settings / Applications / Development… then tick the “USB Debugging” option.
Verlengt accuduur met minimaal factor 2. Wordt veroorzaakt doordat het proces \INIT onterecht continu 40% CPU verbruikt (zichtbaar te maken met task monitor voor Android). Na uitvoer van bovengenoemde procedure neemt gebruik proces af tot 0% / 1%
Done.
Ik had toen voor mijn desire hd ook een andere accu van 1600mah maar daar deed ik toch echt langer mee dan de originele accu, Kijk er zullen vast genoeg tussen zitten die niet goed werken maar die van mij wel en ja voor die 10 euro kon toch proberen(Geen verzendkosten niks via een vriend van me die had ze voor die prijs van iemand uit marktplaats).
@cryomind: zit die bug in de aftermarket accu of in de standaard accu?
Dan moet je dus de USB-foutopsporing UIT zetten
cryomind;186499
Korte accuduur wordt veroorzaakt door een bug. Voer het volgende uit:
Connect HTC Desire HD to your pc with USB cable. Enable USB debugging mode. Go to Menu / Settings / Applications / Development… then tick the “USB Debugging” option.
Verlengt accuduur met minimaal factor 2. Wordt veroorzaakt doordat het proces \INIT onterecht continu 40% CPU verbruikt (zichtbaar te maken met task monitor voor Android). Na uitvoer van bovengenoemde procedure neemt gebruik proces af tot 0% / 1%
Done.
Hier ook een 1600mAh uitgeprobeerd en gebruik deze vooral als noodoplossing. De originele accu houdt het langer vol.
Zelfde ervaring als Copymaster, ik had ff tijd genomen om te testen. Na de calibratie, beschreven is mn vorige post, doet ie niet veel onder voor de originele batterij. Prima noodbatterij voor weinig geld!