Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Joram

Joram

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 13:45

Hallo,

Ik heb wat probleempjes na de update naar Gingerbread

In het begin leek alles prima te werken, de Wifi problemen waar sommigen het over hadden had ik niet.

Maar deze week werd het me toch wel te gek. Wifi knalt er erg vaak uit. Niet als ik dicht bij de router zit, maar als ik op me kamer ben valt wifi bijna altijd uit, wat ik eerder bijna nooit had.

Opzich is dat niet het ergste, maar 3g neemt het dan niet over:eek:

Uberhaupt mijn 3G werkt bijna nooit meer. Als ik Wifi aan heb, zie ik bij ‘'snel instellen’' dat Mobiel netwerk op ‘'AAN’' staat, maar als ik wifi uit zet gaat ie op ‘'inschakelen’' staan, maar verbinding ho maar.

Soms knalt me hele netwerk er zelfs uit, sms'en lukte gisteravond ook niet meer, ookal stonden de balkjes met bereik helemaal vol.

Meer mensen met dit probleem?

Heb hard reset gedaan maar helpt niks..

Bewerkt (22 mei 2011 13:45)

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 21:38

Uberhaupt mijn 3G werkt bijna nooit meer. Als ik Wifi aan heb, zie ik bij ‘'snel instellen’' dat Mobiel netwerk op ‘'AAN’' staat, maar als ik wifi uit zet gaat ie op ‘'inschakelen’' staan, maar verbinding ho maar.

Als wifi aan is is de 3G uit dus als de wifi uit gaat moet die weer effe verbinden naar 3G, En dat je niet goed 3G heb kan ook aan je provider liggen zoals tmobile waar heel veel mensen klachten over hebben.
Maar met een hard reset zet je dan ook je backups allemaal terug of gebeurd het na bepaald iets ?, Mijn telefoon is na 2.3.3 juist sneller geworden merkte ik totaal geen problemen en ja wifi gebruik ik nooit thuis zit ik toch op me laptop of pc en anders heb ik snelle 3G/HSPDA van Vodafone.

Bewerkt (22 mei 2011 21:38)
Joram

Joram

• Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 09:00

Ik heb het nu pas sinds een week, gingerbread zelf werkt wel goed.

ik heb geen back up teruggezet, maar het probleem was er direct al, toen ik me netwerk moest selecteren was er geen verbinding.

Ben nu op school en 3g werkt wel, maar als ik thuis ben gaat 3g niet aan na uitval wifi…

Overigens werkt 3g niet top, valt sinds nog weg.

Ik ga vanmiddag ff langs vodafone, kijken of zei et wat op weten.

Bewerkt (23 mei 2011 09:00)

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

Dinendal

Dinendal

• Lid sinds 30 april 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 10:02

ik heb nu 2 weken Gingerbread ik heb tot nu toe nergens problemen mee de Wifi die ik heb kan ik tot op zolder ontvangen .

3g Gebruik ik alleen als ik eens snel wat wil opzoeken ( KPN )
voor mijn regio is KPN gewoon het beste wat je kan pakken want ik woont nog geen 10 minuten van de belgie af.

het enige probleem wat ik heb en ik denk niet dat het aan Gingerbread ligt dat de market sommige app niet wil downloaden.

Voor Jou probleem kan ik geen oplossing vinden zelf weet k dat vodafone niet echt een goede 3g verbinding heeft en ook dat hij wel eens weg wil vallen daarnaast weet ik ook niet welke router je gebruikt zelf heb ik een Sitecom 300N nog wat .

Groetjes
Dinendal

Bewerkt (23 mei 2011 10:02)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 12:31

Dinendal;165863
ik heb nu 2 weken Gingerbread ik heb tot nu toe nergens problemen mee de Wifi die ik heb kan ik tot op zolder ontvangen .

3g Gebruik ik alleen als ik eens snel wat wil opzoeken ( KPN )
voor mijn regio is KPN gewoon het beste wat je kan pakken want ik woont nog geen 10 minuten van de belgie af.

het enige probleem wat ik heb en ik denk niet dat het aan Gingerbread ligt dat de market sommige app niet wil downloaden.

Voor Jou probleem kan ik geen oplossing vinden zelf weet k dat vodafone niet echt een goede 3g verbinding heeft en ook dat hij wel eens weg wil vallen daarnaast weet ik ook niet welke router je gebruikt zelf heb ik een Sitecom 300N nog wat .

Groetjes
Dinendal

Dat is misschien in kleine gehugjes maar Vodafone en KPN hebben echt perfect 3G gebruik zowat overal

Bewerkt (23 mei 2011 12:31)
Dinendal

Dinendal

• Lid sinds 30 april 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 13:56

Ik zeg toch niet dat het slechte zijn ik zeg alleen dat het niet zo goede zijn ik zelf heb ook KPN en ik heb minder snel internet dan als ik op wifi zit van mijn huis

of het nu dorpjes of gehugjes zijn of steden zoals utrecht of amsterdam dat maak voor de 3g niet zoveel uit omdat het gaat via telecom palen van de desbetreffende provider

ik heb zelf geen last van de Wifi en/of 3G met 2.3.3 Gingerbread

Bewerkt (23 mei 2011 13:56)
Klaas67

Klaas67

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 17:17

Heb ook dat probleem dat als wifi aanstaat en je gaat de deur uit de DHD niet meer automatisch terug schakelt naar 3g, heb begrepen dat men ermee bezig is bij HTC. Wel lastig bij mij gaat de 3g pas weer aan als ik iet met het apparaat ga doen (browser ff opstarten ofzo) maar mijn google talk berichten komen dan via de mail pas later binnen. Ook de latitude werkt dan niet meer.

Bewerkt (23 mei 2011 17:17)
Joram

Joram

• Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 17:29

Ik heb het weer (tijdelijk?) werkend gekregen. Ik ben naar de APN instellingen gegaan en die opnieuw opgeslagen.

Nu thuis als ik Wifi uit doe gaat 3g direct aan, maar het moet over de langere termijn bekeken worden.
Ik zal laten weten hoe het gaat.

Onderweg werkte het bijna altijd wel, maar omdat ik huis altijd Wifi aan heb kostte het veel moeite om hem op 3G te krijgen….

Bewerkt (23 mei 2011 17:29)

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

nantansjan

nantansjan

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 12:17

Als je Vodafone hebt kun je deze instructies volgen. Hielp bij mij in ieder geval.

Misschien staan de internet instellingen niet meer goed. Kijk eens op deze pagina: Vodafone Smartphone StartUp - SnelStart voor de juiste instellingen. Ik heb de HTC Desire S voor je geselecteerd omdat de Desire HD niet in de lijst staat. Beide toestellen hebben dezelfde software dus daar zit geen verschil in.

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
mverdiesen

mverdiesen

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 17 december 2011
  • 16:53

Heb zwlf telford en roam over KPN
Echter ik heb met de 2.3.3 geen wifi of 3g problemen
Let op al is het een haartje wat hij aan wifi ziet dan weigert hij de g netwerk op te starten ook als het nietgenoeg is voor internet
De wifi staat in de htc code als primair en kan niet gewijzigd worden.
Ik heb wel nu opstart problemen met de gps
Voorheen had ik in koude start een opstart periode van 5 sec op 2.1 versie
Nu bij 2.3.3 een koude start van wel 45 sec tot 1,5 minuut
En verliest ook vaak zijn signaal
Ik draai via Sygic en google nav en google duurt t langst van de 2 terwijl gps altijd aan staat
Hij is wel sneller sinds ik app killer verwijderd heb
Ook batterij blijft beter als ik wifi gps en netwerk aan laat staan
Omdat ie dan niet steeds opnieuw hoeft te zoeken maar al verbinding heeft en in een soort sleepmode duikt

Iemand een oplossing wil namelijk niet spontaan naar 2.3.5 met de gevolgen ineens een defecte DHD te hebben
Ben ervan afhankelikk namelijk

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Bewerkt (24 april 2013 13:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.