Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Dinendal

Dinendal

• Lid sinds 30 april 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 19:16

Ik ben al 4 dagen aan het proberen om op de HTCsense.com site te komen
maar omdat hun aan het werken zijn aan de site kan ik mijn contacten niet bijwerken of sms-en ik ben niet zo goed in sms met de htc DHD zelf dus doe ik het via de site is makkelijker voor mij

Nu komt mijn vraag aan jullie hebben jullie ook hier problemen mee
zelf HTC zegt dat ze binnen nu en 48 de site weer werkend hebben
alleen dat was 2 dagen geleden toen ze dat tegen mij zeiden
en ik begin het langzaam vervelend te vinden.

Groetjes Dinendal

Bewerkt (25 mei 2011 19:16)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 22:36

Bij mij doet 'ie het…

Bewerkt (25 mei 2011 22:36)
Dinendal

Dinendal

• Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 07:58

De site doet het wel je kan proberen in te loggen en daarna krijg je dat de site in onderhoud is
en dat is al 4 dagen nu
HTC had gezegt tegen mij dat het binnen 48 uur opgelost zou zijn en dat was 2 dagen geleden

waar waarom reageer je hier op als een galaxy hebt want die gebruiken geen Sense van htc zover ik weet.

Bewerkt (26 mei 2011 07:58)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 13:47

Om jou te willen helpen
Daarvoor dient dit forum. Met meer mensen komen we ook meer te weten

Ligt ie nog plat nu?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (26 mei 2011 13:47)
Dinendal

Dinendal

• Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 13:53

hij ligt niet plat je kan inloggen maar dan zegt hij dat ze een onderhoud doen en dat de site zo terug is
helaas is dit de 5de dag al en ik begin het langzaam steeds vervelender te vinden

Ik ben er sterk aan het denk om mijn DHD te gaan rooten en een custom rom erop te zetten.

EDIT : dit krijg ik te zien als ik probeer in te loggen

Op HTCSense.com vindt op dit moment onderhoud plaats. We zijn zo terug! Onze excuses voor het ongemak.

Bewerkt (26 mei 2011 13:53)
Bartito

Bartito

• Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 13:55

Het is idd frustrerend zo lang te moeten wachten.

Met custom roms heb je alle vrijheid en je gaat niet meer nr stock terug willen

Bewerkt (26 mei 2011 13:55)
Dinendal

Dinendal

• Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 14:46

ik overweeg het alleen heb ik geen idee hoe ik hem moet rooten en/of mijn garantie dan vervalt
en ook zou ik kan willen weten wat allemaal mogelijk is

ik wacht tot zondag is het dan nog, dan bel ik maandag naar htc geven ze me geen goede uitleg dan moet ik eens gaan kijken of ik het kan vinden hoe ik hem root en een custom rom er op zet

de mensen van htc zijn weer goed bezig dacht koop je een goede telefoon die wel even mee kan en zeker nog niet echt oud is krijg je een OTA update naar 2.3 en dan denk je dadelijk zal de OTA wel komen HTC sense 3.0 Vergeet het maar want je telefoon is nu al Pre Histories

EDIT: ik heb net met de Live Chat zitten te praten en hun kunnen nog geen exacte datum geven waarneer hij weer open gaat , echter is het wel dat ze heel veel nieuwe functie erin hebben gepropt en dat het daardoor nu nog buggie en dat ze die fouten nu aan het oplossen zijn . ik heb ook gelijk gevraagt wat er zal gebeuren als ik hem root en custom rom instaleer ( Garantie vervalt ) verder is het niet illegaal dus het mag van HTC ( RAAR :S )

De HTC Desire HD / Z / S zullen niet de nieuwe htc sense 3.0 krijgen omdat de telefoon heel traag wordt ( stomme reden)

Bewerkt (26 mei 2011 14:46)
Bartito

Bartito

• Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 15:07

Rooten en met custom roms spelen laat je garantie idd vervallen.
Je kan altijd terecht in het HTC onderdeel van dit forum.

Daar zul je gegarandeerd veel info en howto's vinden om jouw specifiek model te rooten en er een custom rom op te zetten.

Maar lees je eerst goed in en stel genoeg vragen vooraleer je er zomaar aan begint. En dan komt alles goed!

Succes

Bewerkt (26 mei 2011 15:07)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 17:33

Dinendal;167646
De site doet het wel je kan proberen in te loggen en daarna krijg je dat de site in onderhoud is
en dat is al 4 dagen nu
HTC had gezegt tegen mij dat het binnen 48 uur opgelost zou zijn en dat was 2 dagen geleden

waar waarom reageer je hier op als een galaxy hebt want die gebruiken geen Sense van htc zover ik weet.

Omdat je bericht in het algemene android forum staat en niet in een specifiek toestel forum, én omdat ik ook alleen maar wil helpen. Het zou zo kunnen zijn dat de site het alleen niet bij jou deed en bij anderen wel gewoon, als dat het geval was geweest had je door mijn opmerking geweten dat het aan jouw pc/verbinding lag en niet aan de site.

Je gaf namelijk alleen maar aan dat de site uit de lucht was, en er waren geen verdere specificaties over inloggen enzo, die gaf je later pas. Dus op zich niks raars toch? Graag gedaan hoor

Bewerkt (26 mei 2011 17:33)
Dinendal

Dinendal

• Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 18:24

Mijn excuses dherre65
was niet mijn bedoeling en inderdaad het staat in het algemene forum

Ja sinds gisteren avond kon ik proberen in te loggen maar dan krijg je inderdaad die melding dat deze site in onderhoud is
en dat ze ZO terug zijn.

Zo is wel lang genoeg ik zelf ben een ICT-er / Half website bouwer maar dit kom op he het is bijna 6 dagen ik begin het langzaam maar zeker steeds erger te vinden en HTC telefoonlijn zijn ze niet echt vriendelijk te noemen
en via de chat kunnen ze je ook nog eens zeggen waarom niet ik had via de telefoonlijn een gast die uuuh ja uuuh ja meneer uuhh ik kan het ook niet helpen . z'n gast. ik wens dat het gewoon weer gaat werken zoals het altijd heeft gewerkt namelijk ( voor sommige niet ) NORMAAL . normaal heb ik geduld maar ik ben al mijn contacten kwijt en die staan op sense en daarom moet ik die site hebben , op deze manier heb ik er helemaal niks aan mijn telefoon

het 2de is dat ik iedereen via de site sms omdat ik niet met de HD kan typen.

Bewerkt (26 mei 2011 18:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.