Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Louisk

Louisk

• Lid sinds 14 juni 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2011
  • 12:07

Heeft iemand van jullie inmiddels al een oplossing? Ik ben erg tevreden met de Desire HD maar het niet werken van een USB-aansluiting op de PC vergalt toch wel grotendeels mijn plezier en aan zien in het apparaat… Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik heb al van alles geprobeerd ook obv verschillende tips vanuit diverse forums. Op mijn desktop, laptop, netbook, etc. Ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar ook niet met verschillende kabels. Maar ja…. HELP!!!!

Bewerkt (10 juli 2011 12:07)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2011
  • 13:20

Ga eens naar de website van htc en ga daar eens chatten met mensen van ze misschien weten hun de oplossing.

Bewerkt (10 juli 2011 13:20)
Louisk

Louisk

• Lid sinds 14 juni 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 20:50

Carlos0_0;190610
Ga eens naar de website van htc en ga daar eens chatten met mensen van ze misschien weten hun de oplossing.

Na de laatste update vandaag.. is het nog erger geworden. Nu krijg ik op de foon niet eens de keuze meer (ondanks dat ik dat heb gekozen in instellingen) welke verbinding gewenst wordt met de PC…. Alleen het ledje brand (rood tijdens het opladen en groen als hij is opgeladen). Oftewel nu is het nog erger geworden. En by the way. Ik ben super tevreden met deze telefoon maar er zit nu niets anders op dan via een goedkoop telefoontje de micro sdhc kaartje uit de Desire HD uit te lezen naar mijn PC. En eerlijk is eerlijk een beetje een oplossing uit de stenen tijdperk vandaag de dag… Ik denk dat kennelijk Windows 7 niet helemaal lekker gaat.

Bewerkt (14 juli 2011 20:50)
Dinendal

Dinendal

• Lid sinds 30 april 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 21:51

je kan ook een Dropbox account maken en dropbox op je telefoon zetten en via die manier je spullen overzetten.
je hebt meerdere mogelijkheden je kan betalen maar je kan ook voor de gratis versie kiezen en dan kan tot 2gb uploaden

andere manier is een ftp server maken van de telefoon daar bestaan apps voor , dan moet je de instellingen die je op de telefoon hebt in vullen in een ftp programma op je pc en dan kan je via de pc ook je sd kaar bereiken zonder dat de telefoon aan de kabel moet

dit geld voor beide

Allebei de optie's zijn gratis
Dropbox tot 2gb , Gratis
FTP Server , Geheel gratis

tot slot wil ik nog even zeggen dat ik heb zelfde probleem heb gehad
de oplossing wat voor mij alles terug zetten naar fabriek instellingen
daarna nooit meer het probleem gehad

Hopelijk heb ik je geholpen

Met vriendelijk Groet,
Dinendal

Bewerkt (14 juli 2011 21:51)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 22:13

Louisk;192563
Na de laatste update vandaag.. is het nog erger geworden. Nu krijg ik op de foon niet eens de keuze meer (ondanks dat ik dat heb gekozen in instellingen) welke verbinding gewenst wordt met de PC…. Alleen het ledje brand (rood tijdens het opladen en groen als hij is opgeladen). Oftewel nu is het nog erger geworden. En by the way. Ik ben super tevreden met deze telefoon maar er zit nu niets anders op dan via een goedkoop telefoontje de micro sdhc kaartje uit de Desire HD uit te lezen naar mijn PC. En eerlijk is eerlijk een beetje een oplossing uit de stenen tijdperk vandaag de dag… Ik denk dat kennelijk Windows 7 niet helemaal lekker gaat.

Dan is het misschien bij jou Windows 7 bij mij deed die het goed bij W7

Bewerkt (14 juli 2011 22:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.