na 1,5 jaar met een HTC Hero heb ik nu een HTC Desire HD. Leuk apparaatje maar ik zit met een klein probleempje.
Bij de Hero, éénmaal geconnecteerd met internet, werden mijn 3 e-mail accounts automatisch gesynchroniseerd.
Bij de Desire gebeurt dit niet. Ook al is alles identiek ingesteld. Als ik de mail applicatie open, dan worden de mails na een tijdje wel gedownload. Maar in de settings staat er een optie “haal mail binnen als account wordt geopend”. Het gaat hier over mail van Hotmail en een persoonlijke server.
Iemand enig idee wat er verschillend kan zijn ?
Groetjes,
Davy
Bewerkt (11 juni 2011 14:47)
Hoi allemaal, na 1,5 jaar met een HTC Hero heb ik nu een HTC Desire HD. Leuk apparaatje maar ik zit met een klein probleempje. Bij de Hero, éénmaal geconnecteerd met internet, werden mijn 3 e-mail accounts automatisch gesynchroniseerd. Bij de Desire gebeurt dit niet. Ook al is alles identiek ingesteld. Als ik de mail applicatie open, dan worden de mails na een tijdje wel gedownload. Maar in de settings staat er een optie "haal mail binnen als account wordt geopend". Het gaat hier over mail van Hotmail en een persoonlijke server. Iemand enig idee wat er verschillend kan zijn ? Groetjes, Davy
Ik heb je vraag verzet naar dat van je toestel, zo is de kans groter dat je geholpen wordt omdat hier ook gebruikers komen van dit toestel.
Bewerkt (11 juni 2011 15:29)
Asus memopad 10 Galaxy S4 LG G4
[mod] Ik heb je vraag verzet naar dat van je toestel, zo is de kans groter dat je geholpen wordt omdat hier ook gebruikers komen van dit toestel. [/mod]
Hoi allemaal,
na 1,5 jaar met een HTC Hero heb ik nu een HTC Desire HD. Leuk apparaatje maar ik zit met een klein probleempje.
Bij de Hero, éénmaal geconnecteerd met internet, werden mijn 3 e-mail accounts automatisch gesynchroniseerd.
Bij de Desire gebeurt dit niet. Ook al is alles identiek ingesteld. Als ik de mail applicatie open, dan worden de mails na een tijdje wel gedownload. Maar in de settings staat er een optie “haal mail binnen als account wordt geopend”. Het gaat hier over mail van Hotmail en een persoonlijke server.
Iemand enig idee wat er verschillend kan zijn ?
Groetjes,
Davy