Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je je toestel al een keertje opnieuw opgestart?
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Ja ik heb hem al eens opnieuw opgestart. Zal het nogmaals proberen.
Hopelijk is het dan weg, want ik had gisteren en vanochtend al weer de melding te pakken
savange;198116
Ja ik heb hem al eens opnieuw opgestart. Zal het nogmaals proberen.
Hopelijk is het dan weg, want ik had gisteren en vanochtend al weer de melding te pakken
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Heb alles eraf gegooid en de kaart opnieuw geinstaleerd. Dit zonder resultaat.
HTC gebeld en deze geeft als tip. Maak een back up van de betanden, ga de kaart formateren, zet de bestanden terug en ga dan de kaart og eens binnen halen. Dat maar eens proberen dan…
Hey,
Ik krijg steeds de melding op mijn DHD dat er een kaartupdate vereist is.
Ik doe dan de update van Nederland v 5.677 want daar staat een melding van de update bij. De update is bij iedere melding 153 mb. Niet veel later heb ik weer de melding te pakken.
Iemand een idee wat er aan de hand is?