Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sygic gebruikt geen internet.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Bedankt voor je reactie. Kun je me misschien ook vertellen waar ik wat gedetailleerder info vind over Sygic? Als ik google op Sygic en forums dan word ik niet veel wijzer.
Groetjes,
Reggie
Wat voor info wil je dan nog meer
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Je kunt hem gewoon downloaden in de market. Dan heb je een proeftijd van 7 dagen. Kun je kijken of ie bevalt of niet.
Perfecte navigatie, gebruikt geen internet tijdens het navigeren. Enige nadeel vind ik dat de navi veel praat.Ik bedoel daarmee dat de navi erg veel dingen herhaalt.Verder vind ik het gebruik erg makkelijk, en de bediening erg goed, kind kan de was doen.Zeker je geld waar als je op zoek bent naar een makkelijke navigatie.
Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….
dat pratenkan je ook uitzetten
Ik kan nergens vinden of Sygic internet nodig heeft tijdens het navigeren. Omdat we er ook in het buitenland gebruik van willen maken willen we niet voor onverwachte verrassingen komen te staan.
Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit. Of kan ik volstaan met het downloaden van de kaarten vooraf, zodat het programma internet niet meer nodig heeft.
Ik hoor het graag
Groetjes
Reggie