Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

savange

savange

• Lid sinds 10 februari 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2011
  • 21:41

Hey,

Ik heb op mijn DHD een case van Case Mate geplaatst (de Barely There uitvoering).
Nu heb ik deze er vandaag es af gehaald om de boel even schoon te maken. Er blijkt nu op diverse plaaten wat lichte lakschade te zijn. Hier en daar zitten er wat putjes in de lak, waardoor het alu. te zien is.

Ik baal hier erg van want het ontsiert toch wat mijn mooie toestel. Ik had verwacht dat de Case toch wel voldoende beschereming zou bieden. Niet dus..

Ik wil hiermee wel wat richting Case Mate, maar weet niet of het mij wat op zal leveren.
Iemand van jullie dezelfde ervaring of hebben jullie ook last van beschadigingen?

Graag hoor ik het van jullie.

Groeten, Savange

Bewerkt (1 augustus 2011 21:41)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 08:26

Niks gehoord nog van mensen maar ik vind een case sowieso onzin verbergt juist je mooie toestel die je dan niet meer kan showen.

Nooit een case gehad en toestel is ook nooit echt beschadigt of iets heb desire hd vanaf het begin tot dat de sensation kwam gehad, Ik heb hem aan een collega verkocht hij zag er gewoon nog als nieuw uit.

Bewerkt (2 augustus 2011 08:26)
CrazyPhunk

CrazyPhunk

• Lid sinds 17 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 11:24

Helaas heb ik hier ook last van, alleen bij mij zijn het niet een paar plekjes, maar de hele linker- en rechterkant is gewoon behoorlijk beschadigd hierdoor.

Bewerkt (1 september 2011 11:24)
Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 20:25

Dat is toch opzich heel erg raar want er zit toch een rubberen bescherming over je behuizing heen? en hoe komen die putjes er dan in? dat gaat toch denk ik niet van zelf.

Bewerkt (1 september 2011 20:25)
savange

savange

• Lid sinds 10 februari 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 12:07

Ik heb mijn klacht maar bij Case Mate neergelegd. Ze hebben deze nu al een aantal weken in behandeling. Ik wacht af….Ergste vind ik nog dat na het constateren van de beschadigingen ik de case niet meer heb gebruikt.Een week later is mijn telefoon gevallen op het beton, met schade als gevolg….grrr!

Bewerkt (3 september 2011 12:07)
Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 17:03

Oei! dat is wel heel erg balen, misschien had je de Case Mate er toch maar om moeten laten zitten. ( maar ja dat is altijd achteraf hé ):p

Bewerkt (4 september 2011 17:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren