Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoe je hem handmatig kan updaten staat gewoon op de nieuwspagina van deze website, Verder wacht ik wel erop ik vind de nieuwe niks de oude werkt veel beter is simpeler daar door makkelijker en sneller in gebruik.
Ik vind de nieuwe veel te lelijk een beetje windows 7 look je heb allemaal van die vierkanten met plaatjes erin heel druk.
Ben het helemaal met Carlos0_0 eens.Ook heb ik er bij de nieuwe market last van dat hij niet altijd een apk download.
Hij is ook wel echt langzaam idd, maar ik heb gehoort de er een snelheids update aan komt, kunnen jullie me waarschuwen ik ben een beetje onzeker of hij zelf update.
tim687;254237\
Hij is ook wel echt langzaam idd, maar ik heb gehoort de er een snelheids update aan komt, kunnen jullie me waarschuwen ik ben een beetje onzeker of hij zelf update.
Hoe doe je dat handmatig updaten?
Gadget freak, news addict, Android, Apple…
Dit bestand downloaden
Android Market 3.4.4 With Noticeable Speed Improvements
Dan die op je sd kaart zetten via de pc of versturen via de email of dropbox of iets anders naar je telefoon, Deze dan openen met een file manager als die op de sd kaart staat en installeren.
Hallo,
Ik ben opzoek naar informatie over Android Market 3.0.27: Wanner hij officieel uitkomt en hoe je hem handmatig kunt updaten?
Heeft iemand daar info over??
Bedankt,
Tim