Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mike_m

Mike_m

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 15:21

Ik ben een liefhebber van de HTC maar na twee defecte apparaten en slechte reparaties is de liefde toch bekoeld.

In een korte periode gingen mijn HTC Flyer en HTC Desire HD kapot. Tot twee keer toe was de reparatie belabberd.

Mijn nieuwe HTC Flyer was binnen twee weken kapot. Deze werd gerepareerd door Dynafix. Na drie weken kreeg ik hem terug. Niet mijn eigen tablet, maar een gebruikt apparaat van iemand anders. Behalve dat het apparaat tweedehands was, was het direct kapot nadat ik aanzette. Na hem weer teruggestuurd te hebben, kreeg ik hem opnieuw na drie weken terug. Nu deed hij het wel. Maar ik zit nu wel met een tweedehands apparaat. Schandalig toch!

Na driekwart jaar ging ook mijn HTC Desire HD kapot. Ook deze werd gerepareerd door Dynafix. Wat schetst mijn verbazing: het apparaat was nog steeds kapot nadat ik hem ontving en aanzette. Ik heb hem nu weer teruggestuurd en zit nou al bijna 5 weken zonder telefoon.

HTC zegt niet meer dan:
“Helaas zal de telefoon dan opnieuw moeten worden gerepareerd. Wanneer zou het toestel kunnen worden opgehaald?

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 11NLCW36NLA000101.

Met vriendelijke groet,

Renate

HTC”

Mijn conclusie is dat HTC en Dynafix zeer slechte service bieden. Iemand een gebruikt apparaat toesturen kun je echt niet maken.

Wie heeft nog meer van dit soort ervaringen en wat kan ik er tegen doen?

:mad:

Bewerkt (6 oktober 2011 15:21)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 18:38

Dat doet niet alleen htc zoveel fabrikanten sturen gewoon een andere op echt niet alleen htc.

Bewerkt (6 oktober 2011 18:38)
Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 21:20

Ik ben het helemaal met je eens Carlos0_0.

Het gebeurd vast niet alleen bij HTC Ik heb hiervoor samsung gehad en ik kreeg toen ook gewoon een 2e hands toestel van dynafix. Maar opzich ze kunnen het niet maken stel dat jij nou een gloednieuwe ipad 2 hebt en gaat vervolgens kapot, en word gerepareert door dynafix en vervolgens krijg je een 2ehands ding terug met beschadegingen er op ( Bewijzen van )

Dus ik ben het ook met MikeM eens ze kunnen het gewoon niet maken!:eek:

Bewerkt (6 oktober 2011 21:20)
GSX-steR

GSX-steR

• Lid sinds 31 maart 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 14:28

Is daar dan niets tegen te doen? Rechtsbijstand?

Die van mij gaat overigens voor de derde keer terug :cry:

Bewerkt (15 oktober 2011 14:28)
Mretep

Mretep

• Lid sinds 30 juni 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 14:40

Heb het ook mee gemaakt met Dynafix. Mijn Desire HD met 1 reparatie klacht weggestuurd en kreeg er twee nieuwe voor terug. Proximity sensor was nl defect. Na Na drie weken kreeg ik hem terug met gerepareerde sensor, maar met kapotte flashlight en kras erop. Eerst werd datontkent en werd het in mijn schoenen dat ik hem had laten vallen. Dit terwijl ik gelijk bij het uitpakken HTC al had gebeld. Later wel weer beiden hersteld, na zeer veel telefoonverkeer en weken wachten.

Nu weer met Sensation. Proximty sensor werkt vreemd. Weer terug, met nog steeds het zelfde probleem. Maar ook weer met nieuwe extra klacht. Als ik app afsluit, start mijn telefoon weer helemaal opnieuw op. Zeer irritant….

Bewerkt (5 november 2011 14:40)
savange

savange

• Lid sinds 10 februari 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 13 november 2011
  • 08:26

Ik zou hier bovenop zitten mensen! Dit kan echt niet!

Bewerkt (13 november 2011 08:26)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.