Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zou eerst beginnen met het temprooten en dan downgraden van de telefoon. Ik had toevallig eergisteren dit allemaal bij mijn DHD gedaan, maar ik deed het omdat mijn telefoon wat trager werd om zo weer met een schone telefoon te kunnen beginnen. Ik heb nu weer de laatste officiële rom geïnstalleerd. En ik kreeg ook gelijk de nieuwste market, die ik daarvoor niet had ontvangen.
Ik heb het vandaag ook geprobeerd maar niks hoor, ik kan mijn telefoon niet eens downgrade dan staat er zo een rood uitroepteken, en vervolgens loopt de HTC Vast.
How to downgrade 1.7x/1.8x/2.x to 1.32.405.6 - xda-developers
Is het je nog gelukt Leusi?
Want ik heb precies de zelfde software, maar ik kom er maar niet verder mee.
Ik wil hem wel downgraden, maar volgens mij moet je dan dan + S-OFF hebben en ik heb S-ON.
rensjeh;245935
Is het je nog gelukt Leusi?
Want ik heb precies de zelfde software, maar ik kom er maar niet verder mee.
Ik wil hem wel downgraden, maar volgens mij moet je dan dan + S-OFF hebben en ik heb S-ON.
Mijn DHD heb ik letterlijk op nog geen 5 minuten geroot. Deze had aanvankelijk ook android 2.3 Gingerbread staan, het enige wat idd moet gedowngrade worden is de radio.
In elk geval: dit is zonder twijfel de snelste methode klik.
Lees wel de manual die bij de Advanced Ace hack kit zit. Als er vragen zijn hoor ik 't hier wel en help ik indien nodig wel verder, maar als je elke stap volgt zoals aangegeven + je leest de manual dan moet het een makkie zijn.
Het is misschien een domme vraag en raar dat ik een nieuwe topic start.

Maar een collega van mij heeft een HTC Desire HD en wil er graag MIUI op hebben.
Deze rom draai ik zelf al op mijn Samsung Galaxy S.
Maar deze Desire HD moet eerst geroot worden.
De rest kom ik wel uit enzo.
Alleen waar moet ik beginnen met rooten ?
Lijkt het nou zo lastig of ligt dat aan mij ?
Want ik lees ook van alles over radio & HCBoot ofzoiets.
Zou iemand een goede tutorial kunnen linken?
Zie de foto voor de details over de huidige software.
3099
Alvast bedankt.