Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lifeisracing

lifeisracing

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2011
  • 21:15

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje krijg ik geen updates meer in mijn statusbalk van twitter en facebook.
Als ik deze apps open, zie ik dat er wel nieuwe berichten instaan, dus update wel.
Bij facebook krijg ik enkel nog melding in de statusbalk van persoonlijke berichten en vriendenuitnodigingen.

Welk staat auto sync aan en staat het synchoniseren van facebook en twitter aangevinkt.
Dit zijn de twitter en facebook apps, niet via friendstream.

Hopelijk kan een van jullie mij op weg helpen….
groet,
martijn

Bewerkt (24 oktober 2011 21:15)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2011
  • 12:03

de facebook app zelf is de beperking. Sinds v1.5.0 (of .1, ik kan me vergissen) zijn er geen push notifications meer. Beetje lullig van de makers van facebook, maar de laatste tijd maken ze alleen maar rotzooi…

Er zijn twee oplossingen:
- een third party app die het wel kan. Persoonlijk gebruik ik tweetdeck voor zowel facebook als twitter, en ik krijg statusbalkmeldingen.
- Als je GO Launcher gebruikt, kan je GO Notifications downloaden. Deze gaat bij je shortcut op je homescreen een counter zetten voor je facebook account (niet voor twitter). Die heb ik ook aanstaan, en werkt super goed ;-) Als ik op PC op m'n facebook zit zie ik slechts enkele tellen later de counter zich al aanpassen.

Greetz,
z0rk

Bewerkt (26 oktober 2011 12:03)
lifeisracing

lifeisracing

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2011
  • 14:33

Hoi bedankt z0rk,Tweetdeck werkt best goed.Groet Martijn

Bewerkt (29 oktober 2011 14:33)
Reinier1977

Reinier1977

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2011
  • 18:46

Hallo Iedereen,

Ik heb een vraag aan jullie. Een collega van mij hebt Samsung GT i9000 Galaxy S Andoid firmversie eclair 2.1. Er kwam een update van facebook, maar na die update was de foto's ineens vergroot dan normaal, facebook doet het niet meer zo goed op de Samsung GT i9000 galaxy S firmversie eclair 2.1. Wat moet hij doen om te zorgen dat facebook het weer goed doet? Ik heb een Samsung GT i9001 galaxy S Plus firmversie Gingerbread 2.3.3. Bij mij doet facebook het wel goed, zoals de app en internet.

Alvast bedankt van jullie antwoord op mijn vraag.

MVG Reinier1977

Bewerkt (30 oktober 2011 18:46)
z0rk

z0rk

• Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 17 november 2011
  • 11:54

2.1 Eclair is een dinosaurus ondertussen, een update zou geen kwaad kunnen ;-)
Als hij niet geroot is gewoon updaten via Samsung Kies, anders een andere ROM installeren.

Hou er rekening mee dat je hier in het DHD gedeelte van het forum zit, richt je samsung vragen in het vervolg naar mensen die daar meer van kennen dan wij…

Bewerkt (17 november 2011 11:54)
z0rk

z0rk

• Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 14:54

Even een kleine update: ik heb een nog beter proggie gevonden dan Tweetdeck. Het noemt FriendCaster Pro, is spijtig genoeg niet gratis, maar het is echt wel super goed! Notificaties komen als smsjes op je scherm, je kan meerdere facebook accounts koppelen (handig als je groepen beheert), en het ziet er echt super uit.

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
GSX-steR

GSX-steR

• Lid sinds 31 maart 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 15:25

z0rk;231466
de facebook app zelf is de beperking. Sinds v1.5.0 (of .1, ik kan me vergissen) zijn er geen push notifications meer. Beetje lullig van de makers van facebook, maar de laatste tijd maken ze alleen maar rotzooi…

Er zijn twee oplossingen:
- een third party app die het wel kan. Persoonlijk gebruik ik tweetdeck voor zowel facebook als twitter, en ik krijg statusbalkmeldingen.
- Als je GO Launcher gebruikt, kan je GO Notifications downloaden. Deze gaat bij je shortcut op je homescreen een counter zetten voor je facebook account (niet voor twitter). Die heb ik ook aanstaan, en werkt super goed ;-) Als ik op PC op m'n facebook zit zie ik slechts enkele tellen later de counter zich al aanpassen.

Greetz,
z0rk

Bij tweetdeck krijg ik ook geen notificaties meer van reacties van Facebook. Wel gewoon de statusupdates.
Als ik merk bij de facebook app dat hij het niet meer doet, verwijder ik de updates en dan installeer ik m opnieuw. Dan doet de app het weer ff.
Maar inderdaad ze maken er een potje van :eek:

GSX-steR

GSX-steR

• Lid sinds 31 maart 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 17:29

z0rk;270004
Even een kleine update: ik heb een nog beter proggie gevonden dan Tweetdeck. Het noemt FriendCaster Pro, is spijtig genoeg niet gratis, maar het is echt wel super goed! Notificaties komen als smsjes op je scherm, je kan meerdere facebook accounts koppelen (handig als je groepen beheert), en het ziet er echt super uit.

Je hebt helemaal gelijk!!
En er is een gratis versie

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren