Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ja ik merk daar ook wat van, misschien wordt het tijd voor silecone hoesjes?
Was bij de eerste desire ook een veel voorkomend probleem. Werd onder de garantie opgelost toen. Zal nu wel weer zo zijn denk ik.
Heb ik ook last van. Ook rond de camera. Ook is de verf half van m'n volumeknoppen af en zie je koper, staat lelijk, maar helaas..
Je kunt ook alles er af poetsen
Steps to get YOUR Desire HD CHROMED! - xda-developers
Het is inderdaad een bekend probleem, ik heb hier namelijk ook last van. Rondom mijn toestel heb ik lakschade ‘slijtage’ en het toestel is nog maar 4 maanden oud. Mijn toestel moet weer voor reparatie door een soort roze vlek in het scherm. Dus nu ga ik proberen of ze de ALU behuizing kunnen vervangen, aangezien het een bekend probleem is bij HTC.
Raakt jullie lak van de alu behuizing ook zo snel beschadigd?Bij mij is er bij zuinig gebruik toch wel veel lak verdwenen. Met name op de randen van het toestel.Weet niet of dit gebruikelijk is en wat ik kan doen om het weer wat netjes te maken.Of zouden jullie dit neer leggen bij HTC (vrees een beetje voor Dynafix) na eerdere berichten op het forum.Gr. savange