Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
probeer een cleanup tool of Instellingen>Cahce verwijderen formulier gegevens verwijderen en geschiedenis verwijderen. volgens mij werkt opnieuw opstarten via aan/uit knop ook
groet,
tim
Welke browser? In de standaard browser kan je in “menu > more > settings > Clear history” de history wissen (in het Nederlands zal het wel net zoiets heten).
Open eerst eens een nieuw tablad, en sluit de oude. Als je hierna je geschiedenis e.d. wist, kun je niet meer terug gaan naar je vorige bezochte website
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Teun, bedankt, dit omweggetje werkt.
@ Marvin en Tim, dit had ik ook al gedaan, maar het probleem bleef. Snap eigenlijk nog steeds niet hoe dit kan, ergens zijn de websites toch opgeslagen en kunnen niet verwijderd worden, maar waar?
Hallo,
Op allerlei manieren heb ik de browsegeschiedenis gewist, en ook cookies en cache gecleared. Echter, als ik de browser (internet) start, bij mij staat deze op de startpagine google.nl, dan kan ik toch met de back knop (onderaan het toestel) of via menu> vorig, naar de vorige bezochte websites gaan. Hoe kan dat? Ook via instellingen e.d. heb ik gedacht alle geschiedenis en vorige urls verwijderd te hebben, toch kom ik op deze manier weer op de oude websites terecht. Wie kan mij hiervan afhelpen? Bedankt!