Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik snap het niet, heb je een app geinstalleerd die dat voor je doet?
Idd vind het ook vaag als je wifi aan vinkt in het instellingen menu krijg je wifi fout ?
Inderdaad, het staat een beetje onduidelijk wat precies je probleem is.
Kun je het misschien wat duidelijker uitleggen?
ik heb precies hetzelfde. als je bij je netwerkinstellingen bij wifi het vinkje indrukt, zegt hij “inschakelen..” en vervolgens staat er “Fout”, en blijft hij proberen zichzelf in te schakelen.
het mijn taal op engels ingesteld, en toen kwam er “Error”, heb dit opgezocht op google, maar krijg allemaal vage zoekresultaten dus schiet niet echt op!
ik had precies het zelfde.
Bij mij was de flex kabel kapot.
Volume, camera, en Wi-Fi werkte niet meer.
Heb deze vervangen en alles was weer oké
edp_1, precies! mijn volume, camera en wifi werken niet meer! waar kun je deze bestellen? Thanks!!
Hey allemaal ,
Nadat ik een tijdje op internet heb gezocht maar niet heb gevonden heb ik me aangemeld nu heb ik al een tijdje een probleem met mijn WiFi als ik mijn wifi aan wil zetten krijg ik ‘'FOUT’' Te zien
ik heb op verschillende forum's gezien dat er een update was maar als ik Controleren op Update doe zeg mijn telefoon
dat die up to date is
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen , ik heb namelijk geen Onbeperkt internet dus gaan mijn abbonement kosten snel omhoog en ik kan bepaalde games niet downloaden omdat je wifi nodig heb.
Ik heb Trouwens de Htc Desire HD met Versie 2.3.3
Alvast bedankt voor jullie moeite