Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

littletwix

littletwix

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 11 december 2011
  • 12:08

zoals bekend bij de eerdere ROMS van deze versie van HTC Sense waren er problemen met de camera. maar nu HTC een officiele update voor de DHD met Sense 3.0 launched lijkt het mij toch dat dit opgelost is.

als ik op mn shortcut op mn homescreen druk, wordt mn scherm zwart, en gaat hij terug naar mn homescreen, ik kan de camera of camcorder dus helemaal niet meer openen. het ligt niet aan de shortcut zelf, want heb hem verwijderd en uit mijn applicaties de nieuwe camera shortcut gebruikt, zelfde probleem. ook als ik op camcorder klik.

mij lijkt het een sofware probleem, en moet dit oplosbaar zijn, maar heb tot nu toe nog niets kunnen vinden met betrekking tot een permanente oplossing!

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
Lourens

Lourens

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 11 december 2011
  • 13:20

Ik heb dit net even geprobeerd met de HD van mijn vrouw.
Gister de update binnen gekregen.
Hier werkt de camera gewoon naar behoren.
Misschien handig om te zeggen dat deze HD volledig origineel is?

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 11 december 2011
  • 15:21

Je zij zoals bekend ik heb nog niemand met een htc hier over gehoord, zelf ook desire hd/sensation en sensation xe met geen problemen met de camera.

roelblink

roelblink

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 193
  • Reputatie 0
  • 11 december 2011
  • 18:18

Camera goed, mn oude koppeling naar gallerij werkte niet meer. Kwestie van verwijderen en uit scherm met applicaties ff nieuwe “snelkoppeling” maken…

littletwix

littletwix

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 11 december 2011
  • 22:54

bij de eerdere onofficiele versies van sense 3.0 ontwikkelt op XDA. maar mijn DHD is nog nooit uit elkaar geweest, gerepareert en is sinds aankoop in december 2010 in dezelfde staat gebleven (met de benodigde slijtage). ook niet geroot of dergelijk. dus ik snap niet wat ik fout doe? snelkoppeling heb ik opnieuw aangemaakt zoals ik had gezegt. heb zelfs al geprobeert om de camera app opnieuw te installeren in het systeem maar dit leverde tevens geen resultaat op

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 12 december 2011
  • 19:37

littletwix;247216
bij de eerdere onofficiele versies van sense 3.0 ontwikkelt op XDA. maar mijn DHD is nog nooit uit elkaar geweest, gerepareert en is sinds aankoop in december 2010 in dezelfde staat gebleven (met de benodigde slijtage). ook niet geroot of dergelijk. dus ik snap niet wat ik fout doe? snelkoppeling heb ik opnieuw aangemaakt zoals ik had gezegt. heb zelfs al geprobeert om de camera app opnieuw te installeren in het systeem maar dit leverde tevens geen resultaat op

Misschien een keer fabrieksinstellingen doen als je problemen heb, Updates kunnen altijd beetje verkeerd gaan met vervangen soms met een reset is het verholpen

Bewerkt (24 april 2013 13:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.