Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Alleen vandaag? Ik las ergens (niet bevestigd) dat Vodafone mobiel internet problemen had.
Ik heb zelf een app die automatisch verbinding maakt met WiFi en die zet dan WiFi aan. Als die verbinding aan het zoeken is, lukt het mij ook niet om de hotspot aan te zetten.
Het werkt al een paar maanden niet meer..
Fabrieksinstellingen al geprobeerd?
Daarom neem ik geen Branded toestellen ik heb ook Vodafone maar gewone orginele htc software erop. Ik kan gewoon de wifi modem gebruiken met kerst nog van gebruik gemaakt.
kan ik hem ook unbranden? Of is er een andere mogelijkheid zodat die toch werkt?
Ik heb ook een HTC Desire HD met vodafone als provider. Als je hotspot het eerst wel doet en nu niet is die toch niet ineens branded?
Heb je toevallig na updates bij het opnieuw installeren aangevinkt dat de instellingen van je simkaart overgenomen moeten worden?
En anders, ik weet niet waar je de hotspot voor gebruikt, kan je toch ook een duo sim aanvragen?
waarschijnlijk heeft vodafone een update uitgebracht zodat de hotspot niet meer werkt. Ik kan ook via een usb verbinding mijn internet niet meer doorgeven aan mijn laptop.
1 topic is genoeg je word al in de andere geholpen.
Hoi,
Ik heb een HTC desire HD met Vodafone als provider. Toen ik mijn telefoon kocht deed mijn wifi hotspot het prima. Na een aantal maanden (en een paar updates) deed mijn wifi hotspot het opeens niet meer. Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe, dan werkt het op die andere telefoon wel. Wie kan mij helpen?