Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

littletwix

littletwix

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2012
  • 21:28

Sinds vandaag wordt mijn sd kaart automatisch ontkoppelt als ik op koppelen klik in het instellingen menu. ik was wat bestanden via de pc op mn kaart aan het zetten via de kabel, en de telefoon viel van mijn bureau dus de verbinding werd abrupt verbroken. maar nu wilt mijn telefoon de sd kaart niet meer koppelen. zelfs als er geen sd kaart in de telefoon zit en ik druk op koppelen dan zegt de telefoon “de sd kaart kan nu veilig worden verwijderd”.

ik heb al verschillende dingen geprobeert. de kaart geformateerd, de usb opslag op de telefoon gewist, de telefoon verschillende keren gereboot. niets lijkt te helpen.

ter informatie: heb de telefoon 5 weken geleden zelf opengehaald en de flex cable vervangen. sinds toen heb ik geen problemen er meer mee gehad en alles werkte weer perfect en lekker snel. heb de telefoon daarna ook nog een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen. denk niet dat het hier iets mee te maken heeft maar ik dacht meld het even.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
Leone

Leone

• Lid sinds 12 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2012
  • 14:03

Zelfde probleem hier!
Geen gekke dingen gedaan, geen bestanden overgezet of iets. Maar ineens pakt de htc mijn sd kaart niet meer.
Als ik mijn oude (De standaard geleverde) sd kaart erin doet, pakt hij deze wel..

littletwix

littletwix

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2012
  • 15:15

het ligt aan de SD kaart ben ik vandaag achter gekomen. heb er op school naar laten kijken door systeembeheer, die hebben bevestigt dat mn kostbare 32Gig kaartje zo goed als dood is..

ligt dus niet aan het toestel. heb meteen een goedkope site gevonden waar ik voor 30E een 32Gb sandisk kaartje heb kunnen krijgen. en heb het kaartje vanochtend in goede staat en werkend mogen ontvangen!

veel succes

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.