Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je zou de telefoons eens kunnen herstellen naar fabrieksinstellingen als laatste optie.
Hmm oke, herstellen naar fabrieksinstellingen doe ik liever niet… Is er nog een andere optie? Het is van de 1 op de andere dag gebeurd, misschien dat ik per ongeluk iets anders in heb gesteld?
Je hoort hem niet over gaan staat die niet op stil zonder trilfuctie die stand heb je ook namelijk,
Je kan nog eens bij geluidsinstellingen kijken kan je media,volume enzo harder zetten en is ook een vinkje trillen bij oproepen.
Carlos0_0;259681
Je hoort hem niet over gaan staat die niet op stil zonder trilfuctie die stand heb je ook namelijk,
Je kan nog eens bij geluidsinstellingen kijken kan je media,volume enzo harder zetten en is ook een vinkje trillen bij oproepen.
Accu en simkaart eruit gehad en hij doet het weer!
Hallo,
mijn telefoon (htc desire hd met de provider vodafone) is nu bijna een jaar oud en sinds vandaag heb ik problemen met het bellen. Als ik iemand bel hoor ik de telefoon niet over gaan (terwijl hij wel over gaat, want de ander ziet dat ik bel en kan opnemen). Als de ander eenmaal opgenomen heeft hoor ik niets (ook niet als ik hem op luidspreker zet). Ook de ander hoort niets van mij. Ik heb dit met verschillende personen geprobeerd en het probleem ligt bij mij.
Wat is er aan de hand en wat kan ik ertegen doen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Ineke