Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
android 4.0.4 (icecoldsandwich 8.2 rom) @ 190 DPI
Tablet mod, toffe feature in deze rom, al is 't eerder een gimmickKan in bepaalde situaties misschien handig zijn, ik moet bepaalde settings nog een beetje uitvissen!
Ik draai ook op IceColdSandwich, veruit de beste ICS ROM beschikbaar. Zo goed dat ik (tijdelijk) geen MIUI meer draai
Zo ziet hij er uit: ->klikkie<-
http://www.phonesreview.co.uk/2012/07/14/telus-list-puts-htc-desire-hd-android-4-0-ics-update-in-doubt/ http://www.phonesreview.co.uk/2012/07/14/telus-list-puts-htc-desire-hd-android-4-0-ics-update-in-doubt/
dus toch geen icecreamsandwich…..?
SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
Ik had het ook al gelezen, en het doet me serieus twijfelen om nog een HTC te kopen in de toekomst. Als je ziet hoeveel andere merken veel sneller zijn met de updates, en hun woord houden over de beloofde updates…
Daarnaast ook de vele problemen met de HOX, en de manier waarop ze hierop ‘support’ geven.
Als er geen ICS versie gaat gereleased worden door HTC zie ik vele developers de handdoek in de ring gooien op XDA. Ze kunnen op z'n minst de broncode openbaar maken van de kernel, zodat de community erachter verder kan met ontwikkelen.
ik heb mijn desire hd sinds deze week verkocht en heb nu een galaxy s3.
Geen HTC voor mij, one X viel direct af doordat je accu niet kan verwijderen,geen ext sd en nog wat puntjes.
Ben juist van Samsung afgestapt met de eerste galaxy,die had ik na een paar maanden alweer verkocht en de desire hd gekocht.
Nu is het andersom,Samsung heeft de boel meer voor elkaar. ook het gedoe met de bootloader en alles is onzin, rooten moet altijd weer omslachtig….
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
Deze/volgende maand komt de update, ben benieuwd.
Echter te laat voor mij, morgen ga ik verlengen en haal ik me S3…
Mja, dankzij root toch paar maanden al van ICS kunnen genieten:p

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1