Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb nu Android Revolution HD 6.3.1, met blue hd en de ubuntu font. Dit bevalt me prima, op 1.46GHz, lekker vlot. Ik wacht nu express op een ICS met sense die goed loopt.
Ik heb ook Android Revolution HD 6.3.1 alleen ik kom er niet uit hoe ik een thema kan installeren.
De blue HD staat ook op xda, die moet je ook flashen.. net zoals je de rom installeerd.
Thema downloaden, op je SD kaart doen en dan instal from ZIP? en dan klaar?
Bedankt Roelbllink, nu ik dat Rooten heb ontdekt hoe en moet enzo heb ik ook zoiets van ik hoef momenteel geen andere toestel, en vooral nu dat je ook andere themas kan installen.
De custum roms die ik heb geinstalled
- ICS rm1
- Revolution HD.
Toestel voldoet ook prima bij mij. En er zijn ROMS genoeg, als je wil kun je iedere week dus een kompleet ander toestel hebben.
Met wat overclocken, is het snel genoeg!
Idd , ff kijken wat beste rom en theme is en klaar heb nu ook 1,46ghz overclocked.
Ik heb nu Android Revolution HD 6.3.1, met blue hd en de ubuntu font
Helaas kon ik geen topic vinden van de overzicht en ervaringen van leden hier op dit forum.

Welke custum ROM's hebben jullie gebruikt of gebruiken jullie wat zijn jullie hier de ervaringen mee?
Ik wil hier een lijst bij houden met de custom ROM's
Barst maar los.