Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lisa1994

Lisa1994

• Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 14:48

Heb het net nog een keer geprobeerd, alleen dit keer blijft het scherm gewoon zwart. Denk dus dat ik de vorige keer de aan/uit-knop iets te lang in heb gedrukt waardoor hij aan ging. Volume down knop doet idd helemaal niks, is ook heel irritant met muziek luisteren vind ik persoonlijk.

De vorige eigenaar kan ik eventueel nog bellen of mailen.

Maar het lijkt je dus het beste om het nu weer even naar de systeeminstellingen terug te zetten?

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
roelblink

roelblink

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 193
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 14:56

Ik denk dat je telefoon niet geroot is, goeie opties van Zork, nu inderdaad naar fabrieksinstellingen gaan.

Lisa1994

Lisa1994

• Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 16:31

Ik heb contact opgenomen met HTC. Deze adviseren mij om het toestel ter reparatie op te sturen.
Weet ik door de test die ik eerder vandaag heb gedaan zeker dat er geen illegale ROMs op geïnstalleerd zijn? Want dat valt uiteraard niet onder de garantie.

roelblink

roelblink

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 193
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 18:32

als ik dat zo lees, ga ik er niet van uit dat die erop staat, of heeft gestaan

koldenhof

koldenhof

• Lid sinds 09 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2012
  • 21:32

hi,

ik heb precies hetzelfde probleem met deze vier onderdelen, heb vanavond HTC gesproken, zij adviseerden mij een harde reset
uit te voeren..heb ik gedaan, probleem is niet opgelost.
Ben jij al verder?

Lisa1994;262684
Hallo,

Ik heb sinds kort problemen met mijn HTC Desire HD.
Ten eerste werkt Wifi niet meer, als ik klik op wifi om het te activeren komt er te staan dat hij aan het inschakelen is en na een tijdje komt er ‘fout’ te staan. Ik heb dit al meerdere keren op het forum gezien maar weet nog steeds niet hoe ik dit kan oplossen.
Ten tweede werkt mijn bluetooth ook niet meer. Ook hier komt eerst ‘inschakelen…’ te staan, maar na enige tijd verandert dit in ‘Bluetooth inschakelen’. Met andere woorden, weer gewoon naar hoe het hoort als je het in wil schakelen, maar dat doet hij bij mij dus helemaal niet. Verder dan dit kom ik niet.
Ten derde werkt mijn FM-radio niet, als ik daar heen ga dan zegt hij uiteraard eerst dat ik de headset aan moet sluiten, als ik dit vervolgens doe gaat hij de radio inschakelen, en rond de 95% stopt hij daarmee en gaat hij de radio weer uitschakelen, daarna weer inschakelen, dan weer uitschakelen enz. Met andere woorden: de radio doet het nooit, ook geen ruis, gewoon helemaal niet omdat hij steeds inschakelt en daarna weer uitschakelt, dan weer inschakelt etc.
Verder werkt de volume knop ook niet goed, volume omhoog doet hij wel perfect, maar op volume naar beneden instellen reageert hij simpelweg gewoon niet. Dit moet ik dus steeds veranderen via het menu en dan met mijn vinger het volume verslepen, wat best irritant is.

Ik hoop dat iemand weet hoe dit te verhelpen is?

Alvast bedankt voor het antwoord!!

Bewerkt (24 april 2013 14:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.