Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jij kan dit niet doen volgens mij alleen je provider of politie
oke jammer, ik zal het aan de politie vragen.Bedankt,Tim
Heb je de originele doos niet meer waar die in verpakt zat? Daar staat het nummer op.
Daar staat als het goed is ook je IMEI op bedoelt hij
Idd en politie of provider zou dit volgens mij zelf kunnen achter halen waar die is, Of je dit ook zelf kan door dit nummer geen idee zou handig zijn.
Sander M;306241
Daar staat als het goed is ook je IMEI op bedoelt hij
Politie doet hier echter niet snel iets mee helaas…
Ik heb Avast als beveiliging erop, komt er een vreemde SIM-kaart in gaat me hele toestel op lock, en kunnen ze er niks mee.
Ook krijg ik direct een sms naar een ander toestel(van me pa) met het 06-nummer van de geplaatste sim-kaart.
SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
Leuk genoeg heeft het nog niet veel nut android is heel simpel op te starten aan begin recovery en dan systeemherstel te doen.
Hallo,
Woensdag de 30-05-2012 een maand daarvoor is mijn HTC Desire HD gestolen in een kleedkamer van een sport centrum, ik heb via anderen gehoort dat via whatsapp mijn toestel word gebruikt :-(
Nu zegt een goede vriend van mij: Je kan volgens mij het nieuwe nummer van het toestel achterhalen doormiddel van het IMEI nummer. Nu is mijn vraag, hoe doe ik dat?
Moet ik het bij de politie doen, bij mijn provider, bij een website. Als ik het nummer heb dan is er een grotere kans dat ik hem weer terug krijg.
Wie kan mij helpen?
Heel erg bedankt,
Tim Koers