Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mikeandroid

mikeandroid

• Lid sinds 16 november 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2012
  • 10:48

Ondertussen doet mijn desire HD het weer maar ik wil graag weten wat de oorzaak is geweest. Dit is er gebeurd:
op vakantie crasht de htc sense na het bekijken van de volkskrant app. Opstarten wil wel maar je komt niet verder dan het inlogscherm en kunt dan niks invullen(pin) omdat de sense niet werkt. Thuis gekomen toch nog een keer geprobeerd en tot mijn stomme verbazing werkt de sense nu weer. Rara hoe kan dat? Maar belangrijker hoe voorkom je dat dit weer gebeurd!
Iemand suggesties ideeen?

groet en alvast bedankt,

|\/|ichiel

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2012
  • 14:37

Dit is wel heel vreemd als je niks met de app gedaan heb bijv verwijderd en weer heb toegevoegd net nu je terug ben dat het ineens wel werkt.
Ik denk dat hier weinig tegen valt te doen als je niks met de app gedaan heeft of het heeft toevallig een update gehad nog dat die beter werkt.

Bewerkt (24 april 2013 15:25)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.