Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dahha4

dahha4

• Lid sinds 10 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 september 2012
  • 19:22

Hallo, ik heb een Android versie 2.3.5 op een HTC Desire HD (HTC sense-versie 3.0).

Laatste tijd heb ik heel wat problemen met mijn telefoon die maar niet verdwijnen. De navigatie blijft altijd draaien op de achtergrond. Ik kan hem niet uitzetten, ook niet met de Advanced Task Killer app.

Hij maakt met sommige wifi's geen verbinding (eerst was dit met alle wifi's maar dat probleem was verdwenen nadat ik hem terug naar fabrieks-instellingen had gebracht), bij mijn eigen huis en op school werkt hij wel maar bij mijn vriendin verbindt hij niet. Hij verifieert dan met de wifi, verbind vervolgens en dan verbreekt hij met de wifi. Deze ‘loop’ blijft zich eindeloos herhalen.

Hij verbindt ook nog is niet correct als disk drive met mijn pc. Ik wilde vandaag wat muziek er op gooien maar dat was dus niet mogelijk. Er staat bij Mijn Computer dan wel een ‘disk F:’ maar wanneer ik er op klik staat er enkel ‘please enter disk drive’. Wanneer ik hem aansluit komt dat menu'tje waarop je je gewenste soort verbinding met je pc kiest ook niet op mijn telefoon terwijl die voorheen wel verscheen.

Dit zijn problemen die ik pas sinds een week of 2 heb. Ik heb hem al is gebracht naar de Vodafone winkel maar die kunnen niks anders doen dan resetten en software opnieuw installeren (waarna de problemen terugkeerde) of opsturen. Nu wil ik hem graag niet 2 weken kwijt als het kan.

Ik heb verder nooit problemen gehad en was hartstikke tevreden over beide HTC en Android. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want zoals je kan begrijpen is deze toestand behoorlijk irritant.

Bij voorbaat dank,

Semir Dahha

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 10:16

Ik heb dit ook met wifi gehad op me htc one x maar dit kwam omdat ik hem unlocked had met custom rom erop draaide, Deze veroorzaakte na een tijdje meerdere problemen bleek.
Bleek ook dat android revolution hd problemen met wifi had hij ging ook wel eens als ik wou verbinden wifi uit dan weer aan en dan pas verbinden, Maar goed ik lees dat jij hem hersteld heb dus neem aan dat je hem niet gelijk weer geroot heb en eerst heb gekeken of die het goed bleef doen ?.

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
dahha4

dahha4

• Lid sinds 10 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 14:25

Ik weet niet wat rooten is. Ik heb hem gewoon naar fabrieksinstellingen gebracht en toen deed hij het soort van. Hij doet het bij sommige wifi's nog steeds niet.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 23:04

Nou ja ik ging er vanuit dat je het wist aangezien eerst links in je profiel stond root ja, je gaat niet ergens ja neer zetten als je niet weet wat het is.

Nu zie ik dus dat je heb neer gezet weet ik niet maar goed, Als het herstellen ook niet werkt zal er denk ik niet veel op zitten dan na laten kijken.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.