Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je had het toestel dus zo niet moeten resetten maar bootloader locken als nog niet gebeurt was en een ruu moeten draaien, Deze hersteld de originele software weer.
Dank je wel voor je snelle reactie. Misschien had ik het even moeten vermelden, maar ik ben een leek op dit gebied. Ik heb geprobeerd op te zoeken wat een ruu is en wat het doet en wat ik hierin kan doen, maar tevergeefs.
Kun je het nader toelichten?
Een ruu is de herstel software van htc je sluit je telefoon aan op de pc en download deze installatie, Dit is een exe file die je opent dus werkt niet op een apple of linux en hier krijg je een setup die je een beetje doorloopt.
Hij ziet je telefoon en dan stuurt die de software naar je telefoon om hem te herstellen, Je moet hem wel in fastboot modus hebben dus dat witte scherm met die letters.
Waar vind ik die RUU, want ik heb sinds net hetzelfde probleem.
Ik heb geprobeerd de telefoon te rooten, volgens http://www.youtube.com/watch?v=zY8TFZ2Owk0 Het ging niet goed bij Clockwork Mod Recovery. Nu blijft de telefoon in het HTC scherm hangen, ik kan wel in het scherm komen d.m.v. Volume Up/Down + Power, maar daar kan ik niks doen.
Allen bedankt voor de nuttige antwoorden, het is me nu wel een stuk duidelijker geworden. Zoals gezegd, iemand enig idee waar ik de ruu voor mijn Desire HD vandaan kan halen? Ook mijn telefoon blijft hangen in het opstartscherm. Ik kan echter niet in het scherm komen d.m.v. Volume Up/down + Power.
Wat betreft de RUU …. Multiupload.nl - upload your files to multiple file hosting sites!
en je moet de USB stand wel op PC zetten bij de instellingen, standaard staat hij op alleen opladen
succes!
camaro74;361903
Wat betreft de RUU …. Multiupload.nl - upload your files to multiple file hosting sites!
en je moet de USB stand wel op PC zetten bij de instellingen, standaard staat hij op alleen opladen
succes!
Goede avond peeps!
Een soortgelijke kwestie als de mijne heb ik (helaas) niet kunnen vinden op het forum, vandaar dat ik graag de hulp van de experts in roep.
Het geval is het volgende; Ik heb een nieuw toestel gekregen, waarna ik deze graag cadeau wil doe aan een ander.
Ik heb deze destijds gekocht via Marktplaats en ontdekte al snel dat het toestel geroot was. Nu heb alles wat nuttig was van de telefoon gehaald en via de bootloader een factory reset gedaan. Echter is het geval dat het toestel na het aanzetten op het opstartscherm van HTC blijft staan.
Nu heb ik zelf de expertise niet in huis om dit op te lossen en helaas ook te weinig verstand van bootloaders etc. Om deze reden zou ik graag gebruik maken van jullie kennis. Klopt het als ik zeg dat ik vermoedt dat de telefoon geen software kan laden? Wie o wie kan me helpen?
Gr. Marcel
Ter aanvulling; Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten dmv het gebruik van de - icm Power-knopje. Batterij erin en eruit. Dit heeft helaas ook geen effect gehad.