Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is deze niet geroot?
Welke versie heb je bij software instellingen?
Ja het is makkelijk om te weten welke versie je heb misschien draai je al standaard android rom van htc, Weet je zeker of die geroot is staat wel in je profiel maar ik weet niet of je weet wat dit is ?.
ik zie staan bij software informatie :
android versie: 2.3.3
Htc sense versie 3.0
software nummer: virtuous unity v1.27.0(ace)
kernelversie; 2.6.35.13
browserversie:webkit/533.1
Carlos0_0;364834
Ja het is makkelijk om te weten welke versie je heb misschien draai je al standaard android rom van htc, Weet je zeker of die geroot is staat wel in je profiel maar ik weet niet of je weet wat dit is ?.
Lees het topic van z0rk 's door (how-to rooten) en ga dan tot en met de stap waar je je telefoon downgrade naar de stock rom (en vanaf daar kan je dan terug upgraden naar de laatste versie die HTC heeft vrijgegeven voor de HTC Desire HD). Momenteel heb je een custom rom staan maw je telefoon is geroot en draait niet op de fabriekssoftware.
Wouter85;365002
Lees het topic van z0rk 's door (how-to rooten) en ga dan tot en met de stap waar je je telefoon downgrade naar de stock rom (en vanaf daar kan je dan terug upgraden naar de laatste versie die HTC heeft vrijgegeven voor de HTC Desire HD). Momenteel heb je een custom rom staan maw je telefoon is geroot en draait niet op de fabriekssoftware.
Bram1980, je hoeft die procedure niet helemaal te doorlopen. Gewoon een RUU draaien is voldoende.
Ga als volgt te werk:
dag z0rk
dank voor je reactie, maar de link werkt niet?
Error in Query! RUU_Ace_Sense30_S_HTC_WWE_3.12.405.1_Radio_12.65.60.29_26.14.04.28_M_release_225512_signed.ex doesn't exist.
andere vraag is als ik dat draai kan er verder niks misgaan?
de telefoon gaat het sowieso doen als ik de stappen volg?
enne moet k nog backup maken van contacten of iets?
Bedankt alvast!
Edit:
link werkt wel, moest alleen een e nog achter dus .exe ipv .ex
maar hoe kan ik alles backuppen qua contacten op de HTC Desire HD?
Dank voor de reacties en hulp!
het is gelukt!
Goedenavond allemaal
Ben sinds kort in het bezit van een HTC Desire HD en heb deze overgenomen van iemand, maar wil ik hem eigenlijk in zijn geheel kaal hebben..
ik heb nu nl. geen idee hoe en wat er allemaal is geinstalleerd..
ook werkt mijn update van de android software niet..
bij het controleren op updates blijft hij constant hangen en zoeken…
heb al eens het vinkje uitgezet..en weer aan maar helpt geen biet..
ook de batterij er kortdurend uitgehad..
dus ik ben door mijn opties heen zover ik kan vinden..
dus iemand een tip om alles weer volledig kaal te krijgen?
en dan niet met SD-telefoongeheugen en terug zetten naar fabrieksinstellingen, want dat heb ik al gedaan..maar helpt ook niet qua updaten…
alvast dank voor de hulp!
Gr Bram