Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Tweede of derde week van Oktober komt hij bij T-Mobile, dus je kunt gaan ruilen
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Uhmmmm…. Android?
tony66xx;43542
…… en dan ga ik hem ruilen met mijn vrouw(de schat/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />).
Samsung Galaxy S8+
AVS;43588
Dus je gaat je vrouw omruilen voor een DesireHD
Ruud;43586
Tweede of derde week van Oktober komt hij bij T-Mobile,…
huijaa;44615
Dat is mooi -bedankt-. HTC Desire HD is mijn eerste voorkeur boven Samsung Galaxy S (als 2e).
Vanaf 5 oktober a.s. mag ik met een nieuw toestel mijn contract laten vernieuwen bij T-Mobile.
Weet iemand hoeveel dat DHD kost bij een abbonement met 20 euro per maand voor 1 a 2 jaar?
Ruud;43586
Tweede of derde week van Oktober komt hij bij T-Mobile, dus je kunt gaan ruilen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
rroose;45248
En hoe kom jij aan deze wijsheid?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
87Vortex87;45288
Is al een tijdje bekend. Echter, hij wordt nu een paar weken uitgesteld vanwege tests die Google nog moet uitvoeren.
rroose;45289
Ja dat weet ik. Ik kan alleen nergens terugvinden dat T-Mobile deze mobiel ook gaat aanbieden. Overal zie ik Telfort en Hi advertenties opduiken maar op de T-Mobile website is nog niks te zien. Of is dit normaal?
hallo allemaal weet iemand of t-mobile de desire hd gaat leveren?
).
heb nu een normale desire maar mijn vrouw mag haar abo verlengen in oktober en dan ga ik hem ruilen met mijn vrouw(de schat
en is er al iets bekend van een datum ofzo.
de grtjes all