Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
als je even googled zie je wel advertentie's van t-mobile in het buitenland met de desire hd.
enne alstie in het buitenland bij t-mobile in het pakket zit zaltie ook wel in nederland komen(hoop ik dan:confused
Heb dit zelf bevestigd gekregen van iemand bij t-mobile. Verwachte leverdatum: 20 Oktober…
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Uhmmmm…. Android?
Heb dit zelf bevestigd gekregen van iemand bij t-mobile. Verwachte leverdatum: 20 Oktober…
hallo ruud bedankt voor de info alleen jammer dat ik nog even moet wachten ga mamelijk 21 oktober op vakantie.
maar ga denk ik van te voren even langs bij ritel dan laat ik hem alvast vast leggen zodat ik hem na de vakantie op kan halen.
ga bij ritel dan istie in iedergeval al simlock vrij en unbranded.
ik denk dat dit toestel wel hot wordt.
de grtjes
Ruud;45903
huijaa;46351en dat is …..
Het zou geweldig zijn binnen deze maand … het wordt volgende week! Ik heb inmiddels al antwoord gekregen hoeveel die toestel ongeveer zou kosten bij een contractvernieuwing./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Maar er is dus niemand die mij een link kan geven waarin het bevestigd wordt door iemand van T-Mobile? Ik heb namelijk echt geen zin om weer over te stappen naar een andere provider…