Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dus ik mag ook niet meedoen?
Knutselen mag altijd, maar je wint er geen HD mee… ;-)
Sent from my Nexus One using Tapatalk
Android World Domination
87Vortex87;45373
Dus ik mag ook niet meedoen?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
Vortex doet blogs onder de naam Dion op de front page
Quinten;45427
Vortex doet blogs onder de naam Dion op de front page/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Erg leuke wedstrijd, kudo's voor de crewIk heb een hekel aan slagzinnen enzo, hier kan ik tenminste iets mee *gaat koortsachtig op zoek naar homp massief aluminium van 123 x 68 x 11,8*
TimvdSluis;45558
Erg leuke wedstrijd, kudo's voor de crew/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Ik heb een hekel aan slagzinnen enzo, hier kan ik tenminste iets mee *gaat koortsachtig op zoek naar homp massief aluminium van 123 x 68 x 11,8*
87Vortex87;45573Dat is ook een optie inderdaad…. Ik zal zo meteen HTC eens even mailen of ze de hardware voor een paar 10tjes op kunnen sturen xD
Als je toch gaat vrezen met alu. koop dan meteen de hardware en flash de ROM erop/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
TimvdSluis;45655Ga je serieus met aluminium werken?
Dat is ook een optie inderdaad…. Ik zal zo meteen HTC eens even mailen of ze de hardware voor een paar 10tjes op kunnen sturen xD
Contest: Knutsel en win een Desire HD!! | Androidworld
Als ik niet al uitgesloten was van deelname had ik ook meegedaan.