Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat kan alleen als je device geroot is.
Shrekkie;50906
Hoe kan ik op m'n Desire HD bijv een standaard applicatie zoals Aandelen verwijderen / uninstallen?
Alvast bedankt
doctormetal;50931
Dat kan alleen als je device geroot is.
Oki, had ik al een beetje gedacht na wat lezen, iemand die een goede tutorial / prog weet om HTC Desire HD te rooten?
Google levert niet zo heel veel op, VISIONary, How To Root HTC Desire HD With VISIONary One Click Root heb m'n desire HD pas 2 dagen, wil 'm niet verkl*ten
Shrekkie;50978
Oki, had ik al een beetje gedacht na wat lezen, iemand die een goede tutorial / prog weet om HTC Desire HD te rooten?
Google levert niet zo heel veel op, VISIONary, How To Root HTC Desire HD With VISIONary One Click Root heb m'n desire HD pas 2 dagen, wil 'm niet verkl*ten
waarom heb je titanium backup nodig? Ik ben ook nog redelijk nieuw met Android (sinds gisteren de Desire HD). Ik wil hem dus gaan rooten met Visionary, maar ik kan niet vinden wat ik dus met die Titanium Backup moet???
Edit: Ik ben eruit
Shrekkie;50906
Hoe kan ik op m'n Desire HD bijv een standaard applicatie zoals Aandelen verwijderen / uninstallen?
Alvast bedankt
Bedankt voor je reactie, http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire-hd/8670-rooten-desire-hd.html akasis had er al naar verwezen.
Ik heb mijn Desire HD ook van de onnodige software verlost, via Visionary.
Werkt goed.
Werkt dit ook voor de Desire Z, of toch alleen voor de HD.
KvdLinde.
Ook voor de Desire Z.
Visionary werkt op MyTouch 4G, Desire HD en Desire Z
Alvast bedankt