Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik ga dat eens nazoeken, want dit vindt ik wel interessant met hotmail…
Ergens anders op deze site al de vraag gesteld?
Ik heb de volgende gegevens ingevulld.
Emailadres:…..
Wachtwoord:…
Daarna,
Serveradres: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: je emailadres
Wachtwoord: zelfde als inlog wachtwoord
SSL: aanvinken
Als dit geheel is ingevuld, dan krijg ik te zien, aanmelden mislukt, probeer later nog eens.
Dit lukt wel met mijn iPad, maar niet met een Android.
Wie o wie, heeft de oplossing.
KvdLinde;52500
Ik heb de volgende gegevens ingevulld.
Emailadres:…..
Wachtwoord:…
Daarna,
Serveradres: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: je emailadres
Wachtwoord: zelfde als inlog wachtwoord
SSL: aanvinken
Als dit geheel is ingevuld, dan krijg ik te zien, aanmelden mislukt, probeer later nog eens.
Dit lukt wel met mijn iPad, maar niet met een Android.
Wie o wie, heeft de oplossing.
Super.
Dit werkt heel goed.
Bedankt voor de oplossing
KvdLinde
Peter1951;52575
Met de door HTC meegeleverde mail applicatie is dit niet mogelijk. Daar moet je de starndaard android mail-client voor hebben. Dan werkt het prima. Ik liep namelijk ook tegen die problemen aan. Zie volgende link voor de apk en hoe je m moet instellen.
Setup push email with Hotmail on the HTC Desire / Google Nexus One (Android 2.2)
Nah , misschien kan je dan even de oplossing voor Hotmail/Live-accounts hier kan neerplempen..;-) Maar je kan inderdaad met de HTC-mail cleint wel een Hotmail/Live-account aanmaken en je mail ophalen, maar dan zie je maar 4 mappen! Althans als ik m instel op mijn Desire. Als ik de mail applicatie gebruik waar ik de link/beschrijving van gaf, dan worden al mijn mappen van het Hotmail/live-account weergegeven zoals hieronder. Waarschijnlijk zit daar het misverstand in../cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Het gaat om een Exchange Activesync account, die via Hotmail moet gaan werken.
Ik kan gewoon via Pop 3 een account toevoegen.
Maar niet via de Exchange protocol.
Ik wil alleen mijn agenda en contacten syncen.
Email doe ik via de htc email service.
Voor mij is het probleem opgelost.
Bij werkt Activesync idd ook niet via de originele HTC mail client, gebruik daarvoor ook al een tijdje de Android mail client (op Desire android 2.2). Moet daarbij wel opmerken dat deze niet altijd stabiel is, bij mij dan (een tijdje gehad dat ie continue crashte) en hij lijkt veel batterij te gebruiken (via ‘Powertutor’ zie ik dat ie vaak 50% van de cpu gebruikt op de achtergrond, over een uur gemeten).
Maar zover ik gezien heb is dit de enige app die ActiveSync van Hotmail ondersteunt (deze optie eens toevoegen aan de ‘How to’ topic over Hotmail?!). Als iemand andere opties weet, hoor ik 't graag.
Hoi Tony.
Misschien wel een How To Do topic waardig.
Daar er toch veel gebruikers rond lopen die met deze veel problemen hebben.
KvdLinde.
Ik probeer op de Desire HD, een exchange activesync voor hotmail aan te maken.
Heb de juiste instellingen, en toch lukt het niet.
Iemand een idee, hoe te handelen.
Bedankt, KvdLinde