Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bekende HTC klacht….. het enige toestel wat een beetje behoorlijk in elkaar zit is de Legend, de rest zijn maar bouwpakettjes….
@ frank 1964“ Bekende HTC klacht ? Bouwpakket ? ” Denk dat jij nooit een HTC hebt gehad …. zijn 1 van de degelijkste toestellen op de markt !!!
Maar voor de Desire hd heb je wel een punt , mijne sluit inderdaad ook niet degelijk aan het schuifklepje , maar das nog niet alles , toestel is 1 week oud en heb al STOF achter het scherm ……. pfff
Frank zit al vanaf het begin te klagen over de afwerk kwaliteit van zijn Desire. Ik stoor mij niet zo aan eventuele kiertjes en niet centraal zittende optisch trackpad. Schijnbaar is hij er gevoeliger voor of zijn telefoon is minder gebouwd.
Stof achter het scherm zou ik niet accepteren.
Groeten…
Ik lees op tweakers met name dat er veel mensen last hebben van kiertjes bij de HD.
Het batterijklepje sluit niet mooi, de schuifklep aan de onderkant vertoont kieren aan de achterzijde en het scherm schijnt niet helemaal aan te sluiten op de behuizing.
Ervaren mensen hier dat ook zo??
Samsung Galaxy S8