Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dlyxe

dlyxe

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2010
  • 13:05

Hoi, ik heb sinds een paar dagen de nieuwe Desire HD. Ik ben nu voor bescherming aan het kijken. Wat raden jullie aan of hebben jullie zelf?

Bewerkt (30 oktober 2010 13:05)
GekkeWouter

GekkeWouter

• Lid sinds 29 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2010
  • 13:50

Ik ga zelf deze voor mijn Desire HD (die binnenkort komt) bestellen. Ik heb een hekel aan harde hoesjes en screenprotectors, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Bewerkt (30 oktober 2010 13:50)
GekkeWouter

GekkeWouter

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 23:49

(Sorry voor dubbel post)

Mijn hoesje is inmiddels gearriveerd, mijn telefoon helaas nog niet, maar mijn eerste indruk is dat het een heel luxe hoesje is. De buitenkant is van leer, ziet er heel goed uit, erg stevig. Hij geeft ook meteen een indruk van de maat van de telefoon, die breder zal zijn dan ik eerst had verwacht. Maar dat is alleen maar mooi
De binnenkant is superzacht, zal zeker vlekken van de telefoon afhalen bij het instoppen en uithalen. Het is niet heel dik, maar zeker dik genoeg om aardig wat bescherming te geven. Ik heb mijn huidige telefoon er al ingestopt en een paar keer laten vallen op een metalen hoekje, en er was niets aan de hand. Natuurlijk niet laten vallen van meerdere meters, maar dat is volgens mij ook niet realistisch.
Het trek-lusje is ook een stuk steviger dan ik had verwacht. Ik hoop dat dat ook op lange termijn zo is, dat viel namelijk tegen bij het hoesje van mijn Samsung Omnia.

Als mijn telefoon er is zal ik zeker nog eens melden wat ik er van vindt, maar de eerste indruk is heel goed.

Bewerkt (5 november 2010 23:49)
dlyxe

dlyxe

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 10:14

Waar heb je deze gekocht Gekkewouter?

Bewerkt (6 november 2010 10:14)
erico

erico

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 15:23

Deze wordt het voor mij.
OtterBox For HTC Desire HD Defender Series
Wordt ie wel wat dikker van maar goede bescherming, heb deze gezien op een gewone Desire… erg degelijk en mooi afgewerkt.
Is het probleem van stof-doorlatende kieren bij de klepjes ook opgelost.
Zit een screenprotector bij maar ik denk dat ik die niet ga gebruiken en het bij die van Brando hou omdat die mij altijd goed zijn bevallen.
Bestel hem trouwens bij NL Otterbox dealer.

Bewerkt (6 november 2010 15:23)
GekkeWouter

GekkeWouter

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 16:34

Otterbox zijn over het algemeen geweldige stevige hoesjes.Maken je telefoon idd wel een stukje groter, maar beschermer heel goed.
Ik heb mijn hoesje besteld op de website die ik noemde in mijn eerste post in dit topic.
HTC Desire HD Pouch - PO S550 dus

Bewerkt (6 november 2010 16:34)
sandervelthoven

sandervelthoven

• Lid sinds 14 november 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 14:04

Sinds begin deze week ook de trotse eigenaar van de HTC Desire HD!Heeeerlijk toestel zeg..

Ik wilde eigenlijk geen hoesje maar ik heb uiteindelijk het volgende hoesje gekocht:

Moet wel zeggen dat ik ontzettend aan het twijfelen was, heb namelijk ook naar dat hoesje van HTC zitten kijken, die maar uiteindelijk toch deze besteld. Een vriend van me heeft namelijk hetzelfde hoesje alleen dan voor de normale Desire en die is er dik tevreden over. Het toestel ging er eerst wel erg strak in maar nu gaat het prima!

Bewerkt (14 november 2010 14:04)
Gevavi

Gevavi

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 13:26

Ik kreeg recentelijk van Pielframa (what's in a name) HTC Desire HD cases PIEL FRAMA een heel mooie en helaas ook duur voorbeeld te zien van een schitterende case speciaal voor de HTC Desire HD android.

Bewerkt (23 november 2010 13:26)
albertbolink

albertbolink

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 14:12

sandervelthoven;58929
Sinds begin deze week ook de trotse eigenaar van de HTC Desire HD!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> Heeeerlijk toestel zeg..

Ik wilde eigenlijk geen hoesje maar ik heb uiteindelijk het volgende hoesje gekocht:

Luxury Design Pouch HTC Desire HD - Zwart - GSMpunt.nl - Luxury design hoesje voor de HTC Desire HD - HTC Desire HD Hoesjes

Moet wel zeggen dat ik ontzettend aan het twijfelen was, heb namelijk ook naar dat hoesje van HTC zitten kijken, die PO S550 pouchmaar uiteindelijk toch deze besteld. Een vriend van me heeft namelijk hetzelfde hoesje alleen dan voor de normale Desire en die is er dik tevreden over. Het toestel ging er eerst wel erg strak in maar nu gaat het prima!

Zelfde hoesje bij ons op de markt te koop voor 7,50 euro. Effe zoeken geeft vaak voordeel.

Bewerkt (23 november 2010 14:12)
apieschapie

apieschapie

• Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 23 november 2010
  • 18:40

TOevallig iemand ook al een harde case? Vind ik persoonlijk fijner

Bewerkt (23 november 2010 18:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren