Ik ben dus van plan om een HTC Desire HD aan te schaffen, alleen heb een vraagje. Ik heb een iMac, en het zou dus handig zijn als ik de Desire HD zou kunnen koppelen aan de iMac om te syncen. Ik weet hoe je moet syncen van een iMac naar een Androidphone, maar weet niet of de iMac de Desire HD wel ‘ziet’.
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt (:
Bewerkt (18 november 2010 16:59)
Hoiii (: Ik ben dus van plan om een HTC Desire HD aan te schaffen, alleen heb een vraagje. Ik heb een iMac, en het zou dus handig zijn als ik de Desire HD zou kunnen koppelen aan de iMac om te syncen. Ik weet hoe je moet syncen van een iMac naar een Androidphone, maar weet niet of de iMac de Desire HD wel 'ziet'. Heeft een van jullie hier ervaring mee? Alvast bedankt (:
Volgens onderstaand artikel, zou dat geen probleem moeten zijn. [url=http://www.iskysoft.com/convert-mobile/sync-htc-to-mac.html]How to Sync HTC to Mac OS X[/url]
Hoiii (:
Ik ben dus van plan om een HTC Desire HD aan te schaffen, alleen heb een vraagje. Ik heb een iMac, en het zou dus handig zijn als ik de Desire HD zou kunnen koppelen aan de iMac om te syncen. Ik weet hoe je moet syncen van een iMac naar een Androidphone, maar weet niet of de iMac de Desire HD wel ‘ziet’.
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt (: