Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probeer eens : MENU/INSTELLINGEN/APPLICATIES/ONTWIKKELING/ USB FOUTOPSPORING Aanzetten. Misschien gaat het dan beter.
thanx voor de tip…ik ga het proberen. kan het ook aan het interne geheugen liggen die begint ook aardig vol te raken?
Neem ook mee in je gedachten dat de market zo nu en dan nog steeds problemen heeft. Daar hebben de meeste last van en ligt dus niet zozeer bij je toestel.
Samsung Galaxy S8+
en af en toe de cache van de market leeg maken wil ook nog weleens helpen.
menu-instellingen-applicaties-applicaties beheren-alle applicaties-market-chache wissen.
de grtjes
flatertjes;61209
ik heb een week de htc desire hd…in het begin ging het binnen halen van apps super snel.. en nu duurt het wel een uur of meer voor de apps geinstalleerd is en internet is ook niet vooruit te branden…what's the problem?? help me please!!
ik heb een week de htc desire hd…in het begin ging het binnen halen van apps super snel.. en nu duurt het wel een uur of meer voor de apps geinstalleerd is en internet is ook niet vooruit te branden…what's the problem?? help me please!!