Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

EOLHTC

EOLHTC

• Lid sinds 25 november 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 25 november 2010
  • 18:19

Hoi,

Ik ben nieuw hier en sinds een kleine week de HTC Desire HD. Bevalt me uitstekend tot dusver (was altijd Nokia gebruiker) en heb een vraag en hoop dat iemand mij daarmee kan helpen. Ik woon dicht aan de Nederland/Duitse grens en telkens als ik van het Hi netwerk ga dan zoekt de HTC niet zelf een ander netwerk en moet ik eerst handmatig kiezen. Als ik weer terugkom in Nederland geld dat trouwens ook, dan kiest de HTC niet automatisch het Hi netwerk. Zelf bij de nokia ging dat automatisch, lijkt me dan sterk dat het bij de HTC niet kan.

Een ander vraagstukje voor mij is de verbinding met internet via Hi. Deze werkt perfect an schakelt ook uit als ik op een buitenlandsnet kom, helemaal zoals ik het zou willen alleen als ik dan weer op Hi netwerk kom (moet ik dan handmatig doen) dan komt de internetverbinding niet terug. Moet de HTC dan uit en aan doen en dan werkt het weer. Volgens mij moet dat makkelijker kunnen.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Groet Erik

Bewerkt (25 november 2010 18:19)
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 25 november 2010
  • 20:35

Hoi Erik,

Kies je wel automatisch netwek selecteren? Dit kan je wijzigen onder instellingen/ data en netwerken (of zoiets). Als je dan naar beneden scrolt kun je het netwerk selecteren en daarna de keuze voor handmatig of automatisch wijzigen doen. Bovenaan het instellingen scherm kun je het datanetwerk aan of uitzetten.

Ik woon zelf ook griezelig dicht bij de Duitse grens en bij mijn provider (Vodafone) gaat het altijd goed. Dus ik denk dat je met de instellingen al een hoop goed kan krijgen!

Ik denk dat het zo wel gaat lukken, anders zijn er altijd een hoop aardige mensen hier die je willen en kunnen helpen! Ik ga ff een weekje van de zon genieten!

Eric

Bewerkt (25 november 2010 20:35)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

johnbroek

johnbroek

• Lid sinds 02 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 22:32

hoi
ik heb een htc desire z
woon dicht bij belgie
ik kan mijn netwerk niet op hand vast zetten dus
voor internet kan ik roaming uit zetten

bij vodafoon hebben ze geen oplossing
bij htc zeggen ze dat vodafoon dit kan uitzetten ( dus altijd uit)
dit is dus ook geen oplossen
heeft iemand daar meer last van of een oplossing

Bewerkt (2 augustus 2011 22:32)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.