Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nee, geen voordelen, alleen het uiterlijk is wat anders voor de rest zie ik echt niks dat ander is.
Ik denk dat ik ga overstappen naar de Galaxy s2 of Nexus s.
Me Desire is al naar me dochter gegaan ,heb nu op dit moment nexus One.
Moet alleen nog ff geduld hebben tot july dan kan ik verlengen.
Zal zonde zijn om een Desire S te kopen terwijl je een Desire hebt, idd geringe verschillen. Als de desire 2 op de markt is komen de ROM's ook tevoorschijn dus daar wacht ik wel op.
Zelf ga ik inderdaad met het verlengen van mijn abbonnement of een Galaxy S II of een Nexus S nemen. Mijn voorkeur ligt een iets meer bij de Galaxy S II vanwege de Super AMOLED plus scherm + de dual core processor, het enige wat mij toch aan het denken zet is de formaat van dit toestel
Nee en waarschijnlijk ook geen Android meer, iPhone is erg aanlokkelijk.
frank1964;103390
Nee en waarschijnlijk ook geen Android meer, iPhone is erg aanlokkelijk.
Ik ben niet van plan om hem aan te gaan schaffen. Ik denk dat ik voor de SGS II ga.
Valt me wel op dat niemand echt warm loopt voor dit model. HTC ik hoop dat je meeleest…
Sander M;103654Lijkt me logisch beetje apart dat zij hiermee succes denken te krijgen
Valt me wel op dat niemand echt warm loopt voor dit model. HTC ik hoop dat je meeleest…
Nee, zal hem niet kopen.
Ik denk zelfs dat het een kleine achteruitgang is ten opzichte van de huidige desire.
Het optische trackpad is er namelijk niet meer, en ik merkt dat ik die toch erg veel gebruik.
gebruikers ervaring > specs.
Ik wacht wel op roms van de desire S met de nog nieuwere sense.
Gezien de geringe verbeteringen over het origineel, ben jij van plan je huidige Desire op termijn in te gaan ruilen voor de S?
Persoonlijk heb ik mijn Desire nog maar sinds oud&nieuw dus die is nog hagelnieuw, maar als ik ga verlengen komende zomer overweeg ik sim-only te gaan gebruiken en gewoon deze Desire aanhouden. Dit omdat ik de kleine verschillen het prijsverschil niet vind rechtvaardigen.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.